Alla inlägg den 8 augusti 2016

Av Cecilia - 8 augusti 2016 22:54

Jag har fokuserat på att vila idag därför har jag inte bloggat så mycket men ska göra lite mer inlägg i morgon :)

Av Cecilia - 8 augusti 2016 06:52

Jag har inte mått så bra i helgen ;/ vet inte vad det kan ha varit :/ eller vad det är då jag fortfarande mår dåligt :/

Det syns på mina steg har haft en tuff helg :/

I lördags var vi i Tidaholm typ hela kvällen då Linus och Johanna hade kalas :)

Igår så låg vi och slappade och var iväg i Trollhättan :) på kvällen kom Tove och Johannes :) så vi bakade créme brulée men den blev sådär ska hitta bättre recept :) och så gjorde vi tomat och basilika grytor en med kyckling och en med fläskfilé :) Tove äter lnte kött ;)

Fick den igår var super nöjd :)

Idag har jag städat köket :) vart ute på första promenaden :) gjort frukost till Erik och packat matsäck till honom :) hundarna har ätit och jag känner att jag också behöver göra det men nu ligger vi och slappar i sängen för jag mår inte bra :/ känner mig konstig i hela kroppen och har ont i rygg och höfter :/ hoppas det går över <3

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards