Alla inlägg den 10 januari 2016

Av Cecilia - 10 januari 2016 09:20

Idag tänker jag försöka blogga ikapp en del :) jag kommer nämligen försöka lägga upp allt jag gjort nu under hösten :) allt jag skapat :) så idag blir det nog en hel del bloggande :)

Igår satt jag och jobbade ikapp en del :) men ska fortsätta med det idag med :) jag håller på att tillverka en slöjd bank :) så det ska nu fixas med :) men skulle vilja att layouten var på ett annat sätt men jag tror det löser sig jag kommer nog på något :) det är nämligen i Office 365 och ja det är ju inte så lätt att se då vad det ska föreställa då man inte kan klicka på bilder men jag tror jag har en bra ide alltså :) men det kommer bli så sjukt mycket jobb men det gillar ju jag :)

Jag tänker som så här att först är alla områdes mappar typ virkning, stickning, stringart mm. Där efter så klickar man in på typ virkning. Då får man upp mer mappar en beskrivning, figurer, mössor, vantar, kläder, bollar, och om man då klickar på ex mössor är det första dokumentet en PowerPoint :) i denna lägger jag upp alla bilder på de mössor man kan göra så slipper man klicka fram och tillbaka hela tiden :) och då väljer man kanske mössa nummer 3 då gör man så att man går ut från powerpointen och går till dokumentet som heter mössa tre så finns där en bild och kanske länkar till youtube och beskrivningen. Allt ska gå så lätt som möjligt :) och då kan eleven ladda ner detta lägga upp på sin Office eller bara i sin dator :) Jag ska komma på ett sätt att försöka skriv skydda dem så att eleverna inte kan gå in och ändra i dokumenten för då kan jag få problem sedan :)

Men nu är det väl dags att försöka ta sig upp :)

Juste igår gjorde jag inte så mycket vi var hemma i huset försökte få ordning på värmen och där efter åkte vi tillbaka till Eriks föräldrar jag och yra och sov över där igen :) ja jag är lite irriterad på vår panna så tänker inte skriva mer :)

idag ska jag försöka ta mig ner och träna och fortsätta att jobba på olika sätt både med mitt privata att göra klart mina inlägg om det jag skapat och lägga upp det på mi Pinterest sida :) detta ska också ses på engelska då så jag hoppas att detta fungerar :) annars får jag gör tvärt om jag läger upp det på Pinterest och länkar till det här :)

Hoppas ni får en bra dag ska väl städs upp mina sängkläder och äta lite frukost så ska vitmåla till Edet och kriga mot pannan igen :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards