Alla inlägg den 11 januari 2016

Av Cecilia - 11 januari 2016 22:45

Ligger i sängen nyduschad och insmord :) och det är varmt och skönt i huset :) livet kan inge varade mycket bättre jo jag har fått tillbaka min telefon :) woop woop :) så lycklig är jag :)

Jag har fixat ordning både disk och tvätt men ja nu ska jag sova :) natti natt :)

Av Cecilia - 11 januari 2016 21:21

Jag vaknande i morses vid 03.30 hade så sjukt ont i magen, tror jag lyckats att matförgifta mig, somnade om vid 6 och råkade försova mig till skolan men 09.00 var jag på plats på jobbet och dagen började :) så sjukt roligt att börja jobba på riktigt :)

Där efter så kom jag hem fixade fram mat och fixade disken och städade lite :) sedan drog jag och tränade 30 minuter crosstrainer och 20 min cykling :) och vi car och hämtade min telefon som nu kommit från lagningen ska slänga på en sån skyddsplast innan jag startar upp den :) där efter hämtade Erik mig på gymmet och han hade fixat färdigt maten så vi åt en super god köttfärssås och pasta i vardagsrummet ihop med american sniper :) och innan maten hann jag med en 7 minuters träning :) där efterblev det promenad med grannen och just nu försöker jag få upp grisen ur soffan, Erik alltså så att vi kan gå och duscha :) går själv snart tänkte jag för jag har lite annat att göra klart ikväll innan vi går och sover :)

Känner mig sjukt nöjd över att både jobbat till 16 men också hunnit med Att träna så mycket i morgon blir det ett mage rygg pass 30 min och sedan ett danspass efter :) jag känner att jag än en gång funnit min inte tränare :) så sjukt skönt fattar inte när jag blev så lat och inte tränade jag älskar ju detta:) det är det bästa som finns :) tänker på den tiden då jag både tränade på gymmet och dansade flera gånger i veckan :) så sjukt skönt att vara igång igen :) känner mig så full av energi igen :) ne nu måste jag duscha :) har tränat för länge och för mycket för att sitta här i soffan och dega utan duschning :)

Hoppas ni alla också haft en bra dag :) ska försöka komma upp i tid i morgon och skriva lite och äta frukost och andra sådana här nödvändiga morgon rutiner :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards