Alla inlägg den 3 januari 2017

Av Cecilia - 3 januari 2017 15:33

Sitter här och kollar in modet för våren för mellandagsrean känns redan utplockad och ja inte så kul att länka då det kanske inte finns rätt storlekar till er :) men jag ska idag inta handla för jag har ju lite problem med vart jag ska skriva mig sen när jag är på väg från Erik och huset så tänker att det blir jobbigt innan det ordnat sig.


men ska kolla på mina favorit butiker och lägga fram tre av mina favoritplagg från sidan

Nelly:

 

Med ett par leggins till så kan man ha denna på jobbet :)

 

Dessa kanske inte passar på jobbet men dem är super fina <3

  

Rosa tröjja det är bara så jag :)


GIna tricot:

 

Det känns som om denna passr mig :) hahaha text och färg är perfekt <3

 

Hahaha så jag borde känna mig

 

Super fin och enkel tunika <3


NA-KD:

 

En skön tröja att ha på jobbet när det är lite kallt :)

 

Sjukt snygg topp som både passar till jobb som fest :)

 


Denna lika så passar till fest som vardags :) jag vet inte vad som hänt med mig men svarta klänningar är just nu något som jag älskar :) 


men nu hinner jag tyvärr inte mer för han är påväg hem från jobbet och jag sitter här i långkläning och det är sjukt många minus ute och jag ska försöka hinna med lite pokemon jakt innana vi träffas i hamnen för att prommenera hem tillsammans


Av Cecilia - 3 januari 2017 14:56

Kom hem slängde mig i sängen efter promenaden med hundarna från hans jobb :) snart dags att ta ut dem små liven igen :) men sen i morse så har jag i princip bara varit i sängen slocknade när hundarna hoppade upp o sängen och sov till 11 men kom inte ur sängen förrän 12, då för att fixa lite mat till lunch men också mat som vi ska äta sen :) jag fixade kycklingklubbor som nu har blivit tillagade i ugnen och sedan rensade på alla ben så att vi kan äta en wook här om en stund :)

Jag har också fixat gardinerna och diskat :) och förberett maten :) men nu ligger vi och väntar på att han ska ringa så att vi ska gå ner och möta han i hamnen här ;) än ät både han och orten där jag befinner mig hemlig ;) inte allt kan spoilas i mitt liv just nu :) speciellt inte när det är kaos på hemma plan ;)

Men nu ligger vi i sängen här igen och blippar på tvn för att hitta något att se på :)

Av Cecilia - 3 januari 2017 08:32

Kvällen igår spenderades vid tv och vi åt pulled pork med grönsaker och ris :) super gott :) där efter blev det en sväng ut för att aktivera hundarna :) innan hockeyn började :p ja ni läser rätt, hon som alltid är sjukt negativ till sport, låg igår kväll under täcket och myste med hundarna och sneglade på hockeyn medans hon snapade ;) Hahaha sjukt förvånad själv :) men det är kanske inte den roligaste sysslan jag gjort men det var okey :)

I morse så gick jag upp kl 5 :) tog ut hundarna gav dem mat och körde Pokémon :) satte mig vid datorn medans han gjorde sig ordning för jobbet :) vi åkte med till jobbet för att gå hem till lägenheten igen för att få en bra promenad :) tror vi gör samma i Em :) fast då går vi dit och åker med hem efter att ha lekt en stund :) och kört lite Pokémon :)

Men nu är vi hemma :) och jag och Alva myser i sängen yra hon är i soffan :) och jag kollar på "say yes to the dress" älskar det programmet <3

Och snart är det dags för att ta en dush och sedan blir det att fixa lite här i lägenheten med gardiner och annat :) och så är väl tanken att jag ska jobba lite med teknikundervisning och kolla nätet efter lite möbler och kläder som kan vara skönt att handla såhär till våren :) och har lite samtal att ringa om flytt mm :) det är mycket nu :/ men det löser sig :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards