Alla inlägg den 30 januari 2017

Av Cecilia - 30 januari 2017 16:00

Kände mig lite krasslig idag och skulle på ett vittnesförhör för en incident idag med vilket jag helt glömt bort tur att dem ringde mig :) så blev att smita lite tidigare från skolan :) sitter nu vid hyresvärdens köksbord och borde jobba lite men det var inte alls lika kul som att blogga :) har ändå jobbat en hel del idag :)


så sitter och kolar på lite kläder fick mejl idag av Gina om deras latest arrivals :) och såg att dem nu har expressleverans så det kommer hem redan nästa dag om man beställer innan kl 16 :)

   

super snygg jacka som skulle passa till både till vardags och till jobbet :)


Älskar även dessa byxor har letat efter liknande får ta mig en tur i veckan till Gina tricot tänker jag :) Nu börjar även vår rabatterna dra igång Även på här på Bubbleroom så får man lte extra just nu :)


       

 

Sjukt snygg topp <3 vet inte vad det är med mig och underkläder :) eller så är dem bara ovanligt fina i vår :)

 

En enkel tröja man kan ha till jobbet med leggings eller jeans :) där efter blev det en tur till Na-kd.se :) älskar den affären :)

 

super snygg kimono som skulle passa till både till vardags och till jobbet :)


Sen är det ju jag och spets klänningar <3<3<3


 

Och jag och svarta klänningar <3 hahaha

Tränings kläder blev det också att titta på, hemsidan är Room of tights sexiga träningskläder :) älskar det :) saknar verkligen att träna :/


     


känner mig verkligen redo motivationsmässigt att börja träna det är bara detta med kroppen som aldrig vill bli frisk aldrig vill göra så som jag vill. 







Av Cecilia - 30 januari 2017 07:55


Just nu är det 10 dagar tills jag och mr ses det känns så sjukt underbart :) längtar så jag tror jag kommer dö snart <3 jag älskar veckorna för dagarna går fort och till helgen ska jag till Tidaholm och träffa underbaraste Louie ? kommer bli fantastiskt ? och med mr vid min sida även om det för tillfället är bara via telefon och sociala medier klarar jag allt jag tycker är jobbigt ?

Trodde aldrig att jag skulle få känna såhär ?

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards