Alla inlägg den 24 januari 2017

Av Cecilia - 24 januari 2017 07:20


Dagen började perfekt ? och avslutades perfekt igår ? telefonsamtal med mr ? allt mer faller på plats och även om jag sovit oroligt i natt eftersom det är möte imorgon om advokaten mm :/

Men det känns underbart att jag och mr startar och avslutar våra dagar tillsammans ?



Och så öppnade jag mailen i morse och min nya lärarlegitimation hat kommit ? så nu känns det som om Jag kan fokusera mer på framtiden, för nu har jag ringt alla andra om huset mm.Nu kan jag fokusera på nästa steg ?? allt gammalt är fixat det är bara larmet men det löser jag när dem skrivit över huset och jag lämnat nyckeln ? måste lita på att advokaten gör rätt och löser det i morgon. Kommer hata att sitta där själv mot dem men har inte så mycket annat val. Jag ska verkligen försöka att inte bryta ihop efter alla turer men jag vet inte!

Min kropp är ganska trött och sliten efter att ha varit på spänn så länge som jag ända har varit nu :/ men det är snart slut känner det i kroppen!
Så jvl glad att jag har min legitimation men som det har strulat ?

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards