Alla inlägg den 27 januari 2017

Av Cecilia - 27 januari 2017 21:51

Jag vill verkligen flytta

Detta hittade jag på Room 99,



   

Dem ljusen


Designertorget.se hittade jag också in på :)

     

Stringhyllorna är tillbaka

Sen blev det även en tripp på Chilli:

     



Jag är så inne på griffeltavlor :) tycker det är så fint :) sen kistor i alla dess slag är ju underbart :) En att ha typ i hallen och den grå vid sängen

såå mycket fina saker men nu blir det att vara med linda en stund och äta glass <3<3<3

Av Cecilia - 27 januari 2017 21:17


Asså jag är så glad för detta :) sökte mig in på min favorit klädes sida <3 och vad ser jag <3 10% woop woop <3  

Så snygg bh <3 vill verkligen ha denna :) får kanske kolla om det är möjligt i min bh-storlek men oavsett så är den super snygg <3




denna toppen var också bland de nya plaggen :) något som jag fastnade för med :)


 


sen blev det en sväng in på ginatricot <3


 

sjukt snygg tröja :) och den är rosa :)


 

Tyckte denna var så snygg <3

 

Mysbyxor aldirg fel :) hahaha lever i mina iof bara hemma just nu men orkar man inte så blir det även till jobbet :)


Har även kommit fram till att jag vill börja använda produkterna Bare Minerals igen och funderar lite på detta :)


  






Av Cecilia - 27 januari 2017 20:57


Här kollade vi på sunes bilsemester och äter gott :) middag var tacos och sedan blev det popcorn :) super mysig kväll med bösta kidsen

Av Cecilia - 27 januari 2017 16:49


Nu så är jag hos Linda och Christer och tar hand om barnen :) Linda hon var tvungen att jobba över och Christer skulle jobba med så jag och hundarna är här och tar hand om barnen :)

Så ikväll blir det att dansa och mysa med glass och popcorn :) ska iof göra lite jobb och fixa med lite bloggande också :) men allt sånt löser sig :) helkväll med wi-fi är aldrig fel ;)

Av Cecilia - 27 januari 2017 16:36

Hatar att bo i skogen
Igår så jobbade mina eleve så bra och jag hann inte med att varken ta rast eller att blogga så då blev det så att jag fick åka hem och snacka i telfon utan att blogga :) fick iaf städat och diskat igår :)

Och leka vaktmästare :) tog och lagade ett skåp :) och blev irriterad på vaktmästarens sätt att stänga en dörr! Suck alltså! Och promenerade med hundarna på kvällen :)

Och lite Poesi på mina tavlor från eleverna ;)

Idag har dt också varit full fart var lärare under samma tid på två olika ställen idag :) gick hyfsat :) och är nästan klar med ett baby nest :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards