Alla inlägg den 23 juli 2015

Av Cecilia - 23 juli 2015 23:08

vilken dag :) full fart :)

Vi hann måla klart baksidan men inte mer :/ nya tag i morgon Så det blir nog bra :)

Men min syster Linnea och min kusin nattis :) Love them!

Ja Jag har inte Så mycket mer att säga än att min kropp är sjukt trött och att det är dags att sova ;)

Eller kanske sova för Erik är hungrig så får väl göra något till han ??

Av Cecilia - 23 juli 2015 15:50

haha alla andra klagar på att det blåser inte min älskling hon sitter helt oberörd på gräsmattan och bara njuter av vinden

Av Cecilia - 23 juli 2015 15:49

där krasades hela planeringen! Piss händer! Piss kropp! Inte ens en jvl pensel kan man hålla längre utan att man får stålsätta sig för livet! Gjorde 6 plankor och det var ungefär 6 mer än vad jag orkade egentligen :/ så nu blir det slapp i soffan... Både skönt och ja irriterande! Vill kunna hjälpa till kan inte alltid förvänta mig att alla andra gör detta åt mig :/

Av Cecilia - 23 juli 2015 14:11

ja då är det dags för siesta :) och prata lite om dagens hiss och diss :)

Idag tänkte jag gå in på appar :) jag älskar min iPhone 6+ och min iPad :) älskar dem :) man kan göra så mycket på dem :)

Men helvete vad man lägger tid och energi på dessa spel ;) jag lägger sjukt mycket energi ;) vilket är en diss eller jag vet inte än så är det inte så illa att jag glömmer av tid och rum ;) haha men spelen jag spelar just nu är :)

Min iPad låter så sjukt mycket med allt som är klart på dessa spel och alla notiser att jag knappt kan ha ljudet på ;) och visst kan man stänga av notiser mm men hur ska Jag då veta att spelet är klart ;)

Till dagens hiss :) en app som jag nu är helt beroende av :)

Den har allt :) vitkbeskrivningar, inspirations bilder, sy tips :) allt mellan himmel och jord :) älskar denna app :) vet inte vad jag gjorde utan denna förut :) känns lite som när man upptäckte Fb :)

Haha det är iaf min hiss för idag :) ska länka lite inspirations bilder sedan :)


Ha en fortsatt toppen dag :) nu blir det ut i blåsten och måla ?

Av Cecilia - 23 juli 2015 13:48


Bädda sängen- fixat ;) yes så sjukt duktigt!

Fixa köket (orkade inte plocka in efter Erik åt kvällsmat) - nästan färdig ska bara äta klart min lunch! Super duper duktigt!!!! ;)

Tvätta gaveln mot grannarna färdig!!!!!

Måla med grundfärgen under panelen. - väntar på att väggen ska torka ;)

Måla gaveln mot vägen :) - för fucking varmt än siesta först ;)

Vattna vår stackars häck - det sköter vattenspridaren ;) så snart färdig ;)

Prova kläderna från hm och ev skicka tillbaka om det är något som inte var så fint som på bilden! - provade och dem jag inte ska ha är packade dock inte varit på Ica för det är för fucking varmt men gör det sen ;)

Jo dammsuga och moppa golven :) - ska göras sedan ikväll då jag stänger altandörren :)


Jag har också hunnit med att ge katterna mat och sånt.

Sedan tog jag och yra en tur med alla sopsorteringen så det är nu borta i sopstationen :)

Och nu sitter Jag och äter och har lite siesta innan det är dags att fortsätta :)

Av Cecilia - 23 juli 2015 07:23

Det är så sjukt skönt att somna eget att man jobbat en hel dag :) :) men är fortfarande lite trött :) men lite frukost kan nog lösa det tror jag :)

Jag är verkligen ingen frukost människa som ni vet :/ hatar frukost och äta jag tycker det är smidigare att småäta att gå runt och äta när manår hungrig ;) hahaha ne men alltså att sitta ner och äta frukost själv är inte så roligt, jag gillar inte att äta själv och speciellt inte typ ställa fram och grejja haha när jag är själv så blir det snabbt och enkelt ;)! Typ stå i kylskåpet och smöra smörgåsen/hälla upp maten som är kvar sedan igår eller lata mig och värma något som finns i kylen, detta gäller i allmänhet kanske inte bara till frukost ;) även om det är sjukt smidigt att äta en panpizza till frukost ;)

Idag blir det nog smörgås som svärmor hade köpt med sig igår :)

Men dagen till ära :) hmm till ära ;) vet egentligen inte hur dem menar :) men jag ska iaf göra mig en liten lista för dagens arbete :)
Bädda sängen
Fixa köket (orkade inte plocka in efter Erik åt kvällsmat)
Tvätta gaveln mot grannarna
Måla med grundfärgen under panelen.
Måla gaveln mot vägen :)
Vattna vår stackars häck
Prova kläderna från hm och ev skicka tillbaka om det är något som inte var så fint som på bilden!
Hmm något mer?
Jo dammsuga och moppa golven :)

Haha hektiskt att ha semester :)

Hoppas ni får en super dag :) ska ta och vila lite till i sängen innan det är dags att komma upp :)
Älskar min säng :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards