Alla inlägg den 24 juli 2015

Av Cecilia - 24 juli 2015 08:08

Sådär då har man fixat frukost och tagit in disken och faktiskt börjat att diska av friskluftsintagen så att dem kan sprayas snart och komma på plats :) tänkte visa lite inspirations bilder som inrednings tips/ coola tips :)

Tipps nummer ett

Alltså jag vill ha en sån här som man kan dra fram till spisen då det är lite kallt och bara ha och läsa en bok :) eller slänga ut på gräsmattan när man ska sola :)


Tipps nummer 2

Kuddsoffan!!!' Jag behöver inte säga mer!!!! Älskar den!!

Tipps nummer 3

Sängsoffan denna skulle jag illa ha i min chilldel i vardagsrummet och har börjat kolla på hur man skulle kunna bygga den för jag har ju förstått att sådana kontroversiella möbler inte tillverkas i Sverige ännu ;)

Tipps nummer 4

Använda olika typer av bestick för att göra kost :) sjukt snyggt tycker jag ;). 


Ha en trevlig frukost allihopa :)



Av Cecilia - 24 juli 2015 07:34

känner mig en aning seg idag och har lite ont i kroppen :)

Men ska strax ut och börja grunda det sista som är kvar :) känns lika bra att jag gör det jag kan :) ;)

Så dagens lista:
Grunda panelen som är kvar :)
Börja måla på gaveln
Spraya och sätt tillbaka friskluftsintagen
Börja virka bikini :)
Packa för övernattning på landet
Klippa vovvens klor ;) inte det lättaste :/
Städa altanen :)

Mer än såhär kommer vi nog inte hinna idag :) en liten lung planering idag :) men det är nog dags att sätta fart :) ta en snabb frukost och sedan ut och måla måla måla :)

Ska bli underbart att åka till stugan :) så sjukt mysigt :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards