Alla inlägg den 26 juli 2015

Av Cecilia - 26 juli 2015 16:11

Nu blir det resturang besök för mig och Erik :) hans mormor skulle bjuda ut familjen på middag så skönt <3

Nu har våra gäster också åkt hem :/ sjukt tråkigt men dem fick med sig en tv som Natalie ska ha i sin lägenhet :) äntligen är hon taggad för att strata om efter sitt uppbrott :) så jvl glad för hennes skull :)

Men nu är det snart dags för mat :) jag sitter här uppklädd och hungrig på väg ;) älskar att äta ute man slipper allt tråkigt och får bara umgås och göra det roliga :)

Love you all :) <3

As nöjd med mitt hår :)

Av Cecilia - 26 juli 2015 13:39

vi sitter och kollar film efter en god frukost med våfflor, hallon, jordgubbar och färska frallor :) mm super frukost/lunch ;)

Idag blir det slappardag och bara fixa naglar mm :) sjukt skönt :) inga planer i det dåliga vädret bara vara hemma och vara :)

Mitt enda mål med dagen är att prova ett nytt tips som jag läste om ;) tydligen kan man torkan sina naglar i kallt vatten när man målat sina naglar så blir dem tydligen hårdare och torkar snabbare :)


Vi får väl se :) jag är lite skeptisk men det fanns flera olika sidor som berättade om det så det borde fungera :) skriver om det sedan :)


Hoppas ni har en bra dag :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards