Alla inlägg den 27 juli 2015

Av Cecilia - 27 juli 2015 22:36

idag har vi städat lite hemma innan vi åkte till älvängen och Eriks föräldrar och träffade hans bror och brorsbarn och vi lagade mat :) grillat blev det med paj till efterrätt :)

Och nu är tvätten igång här hemma och jag sitter i soffan och uppdaterar spelen och löser lite i hm tidningen som kom idag :)

Multitasking på högnivå :) önskar bara det var bättre väder så man kunde göra klart huset och trädgården :)

Hoppas ni har det roligare :)

Av Cecilia - 27 juli 2015 08:01

så då har jag uppdaterat vad som föregick här igår och det är dags att fokusera på det som ska hända idag :)

Först och främst så måste hunden ut på promenad :)
Sedan måste här städas :/ - plocka ordning, dammsuga, moppa
Diska
Tvätta
Bädda
Fixa gästrummet efter gästerna
Hunden behöver duscha och klippa klorna...
Sedan måste det målas lite med :)
Och fixas naglar för det hann jag inte igår :)
Och i em ska vi till älvängen :)

Och vad orkar jag med idag :/ typ inget tror jag :/ är redan trött i kroppen Så hoppas att det går över :) tänkte att jag nog vilar en liten stund till först :)

Hoppas ni får en underbar morgon min får nog vara i vilande position lite till :)

Av Cecilia - 27 juli 2015 07:55

tänkte uppdatera lite från igår :) världens godaste söndags middag ;) självklart fisk och skaldjur i Göteborg :) love it :) där efter en tur i hamnen och sedan hem och promenera hunden och ta ett bad :)

Ligger här i kylan :) haha det är kallt här :/ och längtar tillbaka till Shangri-La i Singapore :/ suck värmen och stressfria zoonen :)

Och försöker fundera ut hur jag ska lyckas göra en liknande gran ;) hahaha som ändå är lätt att ta ner ;) hihi det är hösten problem det ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards