Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av Cecilia - 10 augusti 2015 17:26

jag är så trött :/ men jobbet verkar super bra :) ikväll blir det att göra lite lpper :) och snart är Tove här då blir det lite matlagning och hoppas hoppas lite målning :)

Men först hör jag disken och tvätten som ropar från kök och tvättstuga :) ;) haha ;) sedan måste måste måste det dammsugas :)

Jag är väldigt förväntansfull på denna arbetsplats :) det kommer bli så kul att forma denna nya arbetsplats :) Love it :)

Det kommer bli awsome :)

Planeringen för kvällen:
Fixa naglar
Måla klart framsidan
Fixa tvätten
Dammsuga
Fixa disken
Laga mat
Bädda om sängen :)
Och lite jobb :)

Har en ganska lång lista med vad som ska göras :) som vanlig #lovemylife

Av Cecilia - 10 augusti 2015 06:50

lite dåligt med uppdateringar förra veckan berodde på att idag börjar jag jobba och det var en del att Göra innan jag började samt att jag varit så nervös att jag inte kunna sitta stilla varit sjukt rastlös och tankarna har varit all over!

Men nu ät dagen här och det är dags att gå tillbaka till verkligheten :)

Har en hel hög med grejer som ska göras ikväll men nu är fokus att fixa håret hitta kläder att ha till jobbet :) är jätte spänd på jobbet nu :) hoppas det kommer bli bra och att mina nya kolleger lyssnar på mina idéer :)

Hihi hoppas ni har en super dag :) och ett tipps fixa inte nytt jobb samtidigt som din sambo denna helg har varit den minst produktiva helg på länge! Vi har båda varit nervösa och oroliga så soffläge med rastlöshet har varit vårt hus mörka moln :)

Men ikväll ska vi sätta fart och måla klart :)

Have a Nice day :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards