Alla inlägg den 12 augusti 2015

Av Cecilia - 12 augusti 2015 22:23

ja Rom byggdes inte på en dag och inte heller fixar jag min planering av dagen på en dag ;) ambitions nivån är hög på soliga dagar :) men disken är färdig ska bara ta tvätten men det gör jag i morgon bitti :) min nya skolipad skall också fixas till men det får göras vid frukosten :) får använda min gamla skol inlogg på den så det blir nog bra :)

Ja vad mer jo vi har målat som små blå :) inte mycket kvar nu :) lite på framsidan och lite på gaveln Mot vägen och allt det vita :) men andra gången målning blir bästa år :)

Grannen är bäst han kom över iförd sina jobb kläder och hjälpte till så underbara vänner man har här i grannskapet :) Love them all :)

Men nu är jag så trött att huvudvärken börjat komma i morgon en ny dag med säkert lika mycket att göra ska så försöka måla upp färgen och fixa inomhus :) måste dammsuga och så :/ inte så roligt men det måste göras :/ men det blir i morgon :) ska försöka få ordning på jobbet med :) som vanligt full rulle :) därför jag blivit så kass på att skriva :/

Juste lagade en tand i dag med och det gick bra :)

Sov gott darlings :)

Av Cecilia - 12 augusti 2015 07:41

Jag och yra har mysit lite i sängen här i morses och varit ute på en promenad nu och frukost har vi båda ätit :) det känns jätte bra att ha en till dag på jobbet i dag ska jag försöka få till en liten lpp och grejja :)

dagens planering är jobb, tandläkaren slänga i sig lunch där med och sedan mer jobb, hem ta och börja måla samt kom på någon mat som tove kan laga medans jag målar där efter lite lpp jobb ikväll och grovplanerings jobb, efter detta så ska det vikas tvätt och disk ska tas om hand ;)

men nu så ska jag göra en inspirations keynote för att visa mina kolleger hur man kan kombiera trä och textil ;) känns sjukt spännande ;)

får skriva mer sedan i skolan ha det gött ;) som vanligt är det bråttom bråttom här ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards