Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av Cecilia - 11 augusti 2015 22:18

dagen på jobbet var produktiv :)

Något sådant här ska göras i slöjden för åk 7 :)

Och fotograferingen gjord :) dock piss väder idag så kunde inte måla men i morgon blir det bättre väder igen så då målas det :) och idag blev det tvätt och lasange lagning :) nu väntar dusch och sova innan mer jobb i morgon :) då blir det bilen till jobbet :) hihi ska flytta dit mina saker :)

Av Cecilia - 11 augusti 2015 07:10

igår fick jag gå och lägga mig efter att jag fick ett trötthetsanfall och bara skrattade :) han väl med lite saker ändå igår men långt ifrån allt som skulle göras :) men bra är att vi fick låna en stege till målningen så nu når jag över allt :) hihi :) grannar är så sjukt bra att ha :)

Men nu ska snart jobbdag nummer två börja och jag ska försöka få ihop lite beställning/lpp :)
Men igår hann vi också målat lite :) äntligen :) ska bara ta och städa här inne idag för Tove är här och kan gå ut med hunden medans jag dammsuger :)

Jag äter nu nyttig frukost :) och har med mig lunch :) känner mig sjukt duktig :) dock fortfarande den lilla väskan så får knöla ner det :) idag blir det även fotografering på skolan :) så som vanligt super mycket att göra :)


Men ha det gött idag :) måste äta klart ut med hunden hänga tvätt och sätta på nästa tvättmaskin innan jag ska till jobbet :) stress är hälsosamt ;) i mindre doser :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards