Alla inlägg den 13 augusti 2015

Av Cecilia - 13 augusti 2015 22:40

lång intensiv dag har det varit och i morgon fredag och veckan med jobb är slut ;) eller lite lpp jobb ska göras :)

Idag var planeringen:
:)
På jobbet prata med övriga 7ors mentorer :)
Göra fina lpp - eller börja juup börjat har jag gjort
Skriva in mig i facket ok
Städa i textil salarna / alla skåp :) kollade vissa ;)
Hjälpa till med musik planeringen :) juup grov planering klar :)


Efter jobbet:
Dammsuga nope blir i morgon :)
Moppa nope
Sätta Tove på lite dammande juup :) och fluffa kuddarna till soffan
Måla klart färgen :) juup hela gaveln gjord bara. Vid getingarna kvar nu :)
Laga mat - hemgjord pizza tror jag :) nope blev ticka mazala med ris och bröd :) super Nice med Eriks familj :) så stor middag idag för 6 personer :) hihi så mys :)

Så jvl nöjd är jag att jag målade! Super Nice!!!! Älskar mitt vita fina hus <3

Ne nu måste jag sova darlings min kropp måste vila :) i morgon jobb sedan helg :)

Av Cecilia - 13 augusti 2015 12:25

ja då är lunchen intagen men hjälpte inte är fortfarande lika trött och känner mig stel :/ gick nog hårt ut med all målning igår men wtf nu är det snart färdigt ;)

Så hur långt har jag då kommit med min dagsplanering jo :) grovplaneringarna är klara för hösten :) så det är bra :) nu ska dem bara sluta ändra schemat så man vet vilka klasser man faktiskt ska ha :) men lpp är in progress :) ska ta och göra fina sådana här :) men nu tror Jag det behövs lite rörelse så dags att gå till salen och börja kolla över allt :) och juste Har städat min plats :) och har hämtat lite material till teknik undervisningen innan dem slänger all kartong på skolan :)

Så känner mig rätt nöjd :) men här är det så mycket annat som sker också så det är inte bara att man sitter still varje nytt schema kräver att man kollar över sin tid och så :) så mycket räknande har hänt i dag :)

Mitt fina skrivbord :)

Mitt schema :)

Av Cecilia - 13 augusti 2015 08:49

Då är man på jobbet och ska försöka jobba lite :) men är sjukt nöjd för hann all min planering nu på morgonen :) så det är ju super :)

Disk ok
Tvätt ok
Bädda sängen ok
Ta hand om kläder i sovrummet ok
Fixa iPad till jobbet ok
Ut med hunden ok
Äta frukost ok
Fixa iordning mig till jobbet :) ok
Cykla till jobbet ok

Super Nice och nu ska det renskrivas grovplaneringar, lpp, uppgifter och annat :) underbart nu börjar det på riktigt :) nu vill jag bara ha en dator så jag kan fått skriva ut allt med :)

Men idag blir det jobba jobba då det är utflykt i morgon med jobbet och ingen planerings tid :)

Då sätter vi igång :)

[Bild]

Av Cecilia - 13 augusti 2015 06:05

God morgon då har man snoozat klart ;) trött i kroppen så hoppade inte upp ur sängen direkt idag men nu är det dags att ta tag i lite disk, tvätt och jobb :) men det är kallt så får försöka göra det från sängen ;)

Idag är planeringen:
Disk
Tvätt
Bädda sängen
Ta hand om kläder i sovrummet
Fixa iPad till jobbet
Ut med hunden
Äta frukost
Fixa iordning mig till jobbet :)
Cykla till jobbet

:)
På jobbet prata med övriga 7ors mentorer :)
Göra fina lpp - eller börja
Skriva in mig i facket
Städa i textil salarna / alla skåp :)
Hjälpa till med musik planeringen :)
Underbart att börja jobba ;)

Efter jobbet:
Dammsuga
Moppa
Sätta Tove på lite dammande
Måla klart färgen :)
Laga mat - hemgjord pizza tror jag :)

Så idag som vanligt är det fullt upp :)
Men finns alltid tid för älskade yra som ligger här och myser <3<3

Hoppas ni också har en bra återställning från semester <3 jag älskar att komma igång igen :) har varit orolig hela sommaren och inte velat jobba men nu känns det hur bra som helst :) det känns som om det är detta som jag är gjord för :) men vill fortfarande skaffa mig ett företag som man kan jobba med tiden då man är ledig som lärare ;)

Ha en trevlig morgon <3

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards