Direktlänk till inlägg 8 januari 2017

Asså vilken dag!

Av Cecilia - 8 januari 2017 03:47

Igår kväll så följde jag med mr efter hockey match för att vara med som socialtstöd till när han drack. Helt okey kunde drukit men hade sjukt ont i kroppen så vågade inte att missa några mediciner :/ så fick vara nykter men mr drack för oss båda och lite väl mycket ;) så dagens anda har gått i ångest med det mesta! Jag har ångest över att åka hem ta tag i mitt liv mr hade ångest över allt han gjort och sagt som jag så snällt berättade för honom att han gjort :p Hahaha sjukt elakt men försökte bota min ångest genom att ge han ångest :p Hahaha så länge jag inte har ångest så tänker jag att dt blir bra ;) Hahaha stackars mr, när han läser detta så tycker jag nästan synd om honom. Så älsklingen när och om du läser detta så ber jag om ursäkt och jag tyckte bara att allt var kul så skäms inte <3
Så dagen har varit mest slappar dag :) jag har haft ont i kroppen och mr varit bakis och ångest har vi ju haft båda två :) men kl 05 var jag uppe för att ta ut hundarna trotts att man kom hem strax innan 02 på natten. Stackars mr syster som skulle börja jobba typ när jg gick upp och hin var den som fick skjutsa då jag bara har automat kort :/ och hennes jobb var inte så lätt som man kan ha trott med två fulla som inte riktigt betedde sig så som jag och hon ville, Hahaha där av en del av ångesten ;) men hur som helst så var jag iaf uppe kl 5 tog ut hundarna gav dem mat gick ut igen vid 08 för att ta en längre promenad kroppen fixade dock inte detta så hundarna fick springa lösa på en gräsplan i närheten av lägenheten :)

Där efter så var det säng läge tills travet började och jag kunde börja med maten :) jag kokade en potatisgratäng på franskt vis och gjorde helstekt fläskfilé med morotsstavar och champinjoner brevid :) till detta blev det en sallad :)


Under tiden av matlagningen och ät-ningen så mös hundar och njöt av sina liv tillsammans med oss :) asså Alva är så skön alltså XD Hahaha älskar henne :) den hunden kan charma vem som helst ;)

Asså vilken dag
Sedan blev det kväll och ångesten blev sjukt tydlig. knappt att jag lyckades att hålla tårarna borta! Den här mr betyder nog mer för mig än vad jag vill erkänna och det var sjukt jobbigt att lämna min tillflyktsort. Jag har inte mått så här bra på hur länge som helst! Allt var så okomplicerat och enkelt! Jag kom på tåget med hundarna och lämnade mr kvar... det känns fruktansvärt att vi inte kan ses på ett tag nu.... hatar det... hade varit så mycket enklare om vi bott närmare varandra. Men livet ska inte vara enkelt detta kanske är bra eftersom jag har lätt att kasta mig in i saker utan att fundera på varför ;) utan bara göra vad mina känslor och framför allt hjärta säger åt mig att göra. Jag ser mig själv som optimistisk och fri så ibland går det kanske sjukt fort! Men man ska aldrig vara rädd för känslor heller för då kan det leda till att man aldrig låter sig känna eller göra sådant som känns rätt. Men här tror jag att avståndet är något bra så jag hinner få ordning på mitt liv och vart jag vill och vad jag vill ha i livet helt klart först. Jag måste verkligen frigöra mig från hus och Erik! Annars blir inte det vi har på riktigt någon gång!

Hmm börjar bli sjukt trött här alltså :p Hahhaa och Alva kan inte slappna av så får väl försöka hålla mig vaken :/ i några timmar till iaf :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 8 februari 2017 06:12

Idag kommer det vara full fart :) det var det iof igår med med alla lektioner sluta sent hem till Linda få mat och prata :) sedan till Trollhättan hämta saker från förrådet för att kunna få med allt jag vill få med i morgon :) då resan upp till ingen...

Av Cecilia - 8 februari 2017 05:59


Det är en dag kvar! En dag! Jag längtar så jag tror jag håller på att dö ? 1 dag kvar 1 dag tills jag är i dina armar och hör dig viska jag älskar dig ? ...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:32

Då jag råkade somna sent för att jag lyssnade på musik är jag idag katastrof trött :) har bestämt mig för att försöka sluta svära så mycket son jag gör :) jag är lycklig och glad och snart är vi tillsammans :) jag borde gå in och dusha men just nu är...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:31


Vi låg och pratade igår inte allt för länge men han fick somna hyfsat i tid :) jag råkade ligga och lyssna på musik alldeles för länge :) men somnade typ 01 tror jag ? Men idag så är det bra 2 dagar kvar ? 2 dagar tills vi tillsammans kan lyss...

Av Cecilia - 6 februari 2017 05:55

Idag har jag bara 2 lektioner :) och så ska jag jobba med tekniken med en vikarie :) vi ska skriva ut prov och de case vi gjorde förra veckan :) dessutom så är tanken att vi ska rätta massa teknikuppgifter som inte rättats ännu :) så det hoppas vi ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards