Inlägg publicerade under kategorin Mitt älskade hem❤️

Av Cecilia - 7 juni 2016 22:44

Broderiet är ganska färdigt hann inte skriva det sista men det får lösa sig ändå :) ska köra på i morgon igen :)

Så här blev maten :)

Fick iordning i huset idag med :)

Men Alva var en liten fegis så hon låg ute och spanade :) så skönt att hon inte sticket att man kan lita på henne så att man kan lämna henne kortare stunder :) hon är ju valp och fortfarande opålitlig ibland ;)

Av Cecilia - 7 juni 2016 07:11

Nu har jag fixat alla betyg :) städat huset :) ska strax ut med hundarna :)

Idag är det klassensdag och hela 7d ska hem till mig :) så underbart :)

Av Cecilia - 4 juni 2016 12:24

Igår var det så stressigt så jag hann ingenting och mådde dåligt så kunde inte riktigt fokusera på bloggandet igår! Ibland så är det rätt jobbigt att vara tjej! Suck alltså! Men idag mår vi bättre :) men kom upp lite sent eftersom vi var i grästorp igår :) vi var hemma vid typ 2 i natt så vaknade inte förrän 11 och båda hundarna låg och sov :)

Nu är vi på väg ut till landet! :) underbart :) åka ut och bar njuta :) så hundarna har fått frukost :)

Och Alva kliar sig som vargen i svärdet i stenen ;) hahaha pucko hund ;) hahaha galen pannan ;)

Hoppas ni alla får en bra dag :) jag ska försöka bortse från faktumet att jag tappa telefonen igår och spräckte hela skärmen som tur var hade jag plast på skärmen så det går ändå att använda den men man kan inte använda face kameran :/ det blir bara suddigt men va fan i övrigt fungerar den! Får väl ta och lämna in den igen!!! Suck alltså ;) hahahaha måste sluta tappa telefonen :) ska köpa ett annorlunda skal nästa gång :)

Av Cecilia - 2 juni 2016 14:48

Jag och hundarna njuter av vädret :) underbart :) jag sitter iof i skuggan för har ganska ont i kroppen och är sjukt varm men hundarna lekter på gräset :) är sjukt nöjd över min dag :)

Över 16.000 steg bara idag :) sjukt gött :) undrar hur många mer det blir idag :) tror inte det blir så många alltså ;) hahaha matkassens meny för nästa vecka kom med :) känns som en väldigt bra meny faktiskt :)

Erik kommer hem sent idag men då hinner jag med massa betyg och jobb ikväll vilket kommer kännas skönt :) men glömde så klart saker till att börja brodera en tavla på jobbet! Fan också :) men men får ta det i morgon :) för i morgon är det fredag, så sköönt ;)

Mina två puckon ser alltid så glada ut :) men nu blir det till att vila en sväng för att ta tag i jobb sedan tror jag :)

Av Cecilia - 1 juni 2016 06:21

Alla kort kommitté upp förut så försöker igen :)

Av Cecilia - 1 juni 2016 06:16

Hundarna har varit ute på baksidan då jag var lite långsam idag! ;) och äter nu frukost :)

Men är så nöjd för jag gjorde iordning köket igår när jag kom hem :) idag är tanken att jag ska jobba en stund hemifrån :) teknikuppgifter behöver kollas igenom och kollas över :) och jag behöver bli kopplad till rätt grupper :) så jag kan sätta betyg på all de elever som jag har jobbat med under året :)

[Bild]

Nu är tydligen frukosten klar för Bill och Bull som kom och lade sig till rätta här <3

[Bild]

[Bild]

Måste måste måste städa här ikväll :) men nu ska jag strosa runt i lite internet innan jag sätter igång med teknikuppgifter :)

Av Cecilia - 29 maj 2016 14:23

Jag har varit ute och schamponerat bilen och spolat av den så den är
Glad nu :) men jag är super trött! Så slappar i soffan med dogsen!

Av Cecilia - 25 maj 2016 05:40

Nu har vi börjat igen :) snart är det helg <3 jag vaknade med händer som inte riktigt förstår hjärnans signaler och har man då Alva som fortfarande gör valputfall och slänger sig så hinner inte händerna med yra går ju fritt men Alva slänger och flänger måste nog börja gå med magväskan som jag kan koppla Alva i med ett annat koppel för jag har ingen kraft i armarna :/ men en promenad fick vi gjort i allafall :)

Hemma så blev det frukost för hundarna och jag ska alldeles strax ställa fram frukost till mig och Erik med :)

Nu ska jag göra lite disk och ställa ordning frukost till mig och älsklingen <3 så underbart :)!

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards