Alla inlägg under december 2012

Av Cecilia - 28 december 2012 00:22

Såå fått lite gjort idag iaf...
Nu milkshake Xd

Av Cecilia - 26 december 2012 11:23

Helt underbart att vakna upp i sin egen säng... Men inte att vakna till all smuts jag hade problem igår när jag skulle lägga mig men orkade inte städa igår....
Jaja nu ligger jag här och funderar på.vad jag har att göra idag och.om jag inte fortfarande är lite trött ;-)

Av Cecilia - 25 december 2012 20:20

Hmmm... Ligger i badet och funderar på vad jag vill/gör... Vad.vill jag mitt liv varför har jag så svårt att säga ifrån... Varför kan inte en del människor bara fatta... Varför hatar jag julen och vad ska jag göra åt det... Oavsett vad som händer blir jag besviken... Sårad... Och lämnad ensam.... Jag funderar över mycket idag... Jag vet inte längre vem jag är/vill vara.

Jag mår dåligt men har inte varken mod eller kraft att göra ngt åt det...

Av Cecilia - 25 december 2012 17:11

Mina fötter fryser och tåget var 15 min sent ... Suck... Nu får vi se vart jag kliver av... Blir nog Allingsås.ändå tror jag... Vill verkligen inte in till Göteborg c idag... Såå blir väl sittande ngr min i Alingsås men det är ok :-) jag kommer ju hem iaf och det är underbart <3 längtar att ta på mig mina nya tofflor och mysa runt :-) <3 <3

Av Cecilia - 25 december 2012 16:51

Underbar morgon slapp och fick sova länge... Åt chicken mc nuggets till frukost och står och väntar på tåget som är ca 10 min sent.... Jaja jag kommer hem iaf... Äntligen <3 längtar som fan :-) hem och mysa <3 finaly <3 det jag längtat efter sen jag åkte i söndags :-)

Som vanligt har jag med hur mycket som helst :-)

Av Cecilia - 25 december 2012 03:02

ååå kan fortfarande inte formulera mig... men är såå sjukt besviken och arg  över hur vissa betersig.... denna jvl sympatijul kunde ha kvittat... jag ska till näsya jul bytt typ religion och en del ord med mamma för jag tänker inte genomgå detta igen... nog att jul är för dem små men allvarligt liksom.... ååååååååååååååååååååå



SKÄRPNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Cecilia - 25 december 2012 01:52

                     


kort å¨mig och vad jag fått.... är egentligen lite arg så skriver inte mer just nu...

Av Cecilia - 23 december 2012 23:15
















     

min outfit :)

   

ingen bra snöoutfit dock :P

     

Vart på julfirande med mammas släktingar 


världens cooolaste bok hihi

älskar slampa beskrivningen

   




fick detta av morbros Tjej eller ngt :P


ganska nöjd med dagen :) 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards