Alla inlägg under december 2012

Av Cecilia - 5 december 2012 14:57

Åååå skönt men har fått en del läxor gjorda så det känns skönt :-) börjat på 3 stycken ska bara få tiden att göra dem och fixa materialet :-) haha blir helgens projekt tror jag :-) haha kan väl göra lite till ikväll men att sy och bygga får bli helgens arbete I think :-) sy en massa väskor och sy de små jul grisarna som ska få bo under granen :-) nee nu kurator och sedan Partille för att sätta kurs mot Kviberg :-) laga massa mat :-)

Av Cecilia - 5 december 2012 09:11

Haft mätteknik med femmor :-) nu strax iväg på matte med 9orna och sedan no-labb :-)

Av Cecilia - 5 december 2012 07:56

Först teknik med en femma, matte och no-labb med niorna sedan teknik med en åtta :-) och sedan kuratorn och sedan där efter hem fixa ihop matvaror sedan dra till Kviberg och lagaveckans mat sedan hem och däcka och kolla över djuren för i morgon är det praktik sedan skynda iväg till Tidaholm och sedan sova där och åka därifrån vid typ 05.00 ska kolla så det funkar ifall jag missar lektionen :-/

Stress stress men igår skrev jag iaf en läxa och tänkte skriva mer idag när jag är på no-labben och när jag lagar mat dock kom jag på igår att min dokumentation av väskan jag sydde var alldeles för dålig så.får sy en ny väskmodell i helgen då jag också ska fixa mina tre julegrisar som ska sys :-) fullt upp alltid här ;-) nee nu måste jag springa puss puss

Av Cecilia - 5 december 2012 07:42

Mellan söndag till måndag sov jag ca 3 timmar från måndag till tisdag ca 5 timmar och i natt ca 4 timmar.... Resultatet är att jag ligger och skakar under täcket sååå kallr....ska väl springa till bussen nu :-) ha en bra dag :-)

Av Cecilia - 4 december 2012 07:11

Joo föraa veckan så försvann alla tavlorna här hemma för farmor hämtande sitt galleri :P sen såg det ut så här:

                                           

så jag tog och gjorde lite tavlor :) hihi


sedan har jag handlat lite med både kläder och en ny liten väv så jag nu har tre stycken :)

                                             

och gösta tycker verkligen om sin nya plats :) hihi :)

       

Nä nu ska jag se på julkalendern och sedan åka till skolan :P woop woop :) haha sååå sjukt trött bara :P



Av Cecilia - 3 december 2012 07:38

Snön ligger på marken vilket är underbart :-) jag är på väg till vfun och sitter och sminkar mig på bussen ;-) lägenheten typ julfin ska städa hos Gösta med så är det klart sedan lägger upp bilder sedan :-) nä nu ska jag vila de minuterna som är kvar sov inte så mycket i natt :-/

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards