Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Cecilia - 17 juli 2012 23:48

Egoooobooost :) behövs som en liten glädje start på detta deprimerande inlägg XD


Här är jag... Snart 22 år sitter med hela livets funderingar i huvudet, kan detta vara bra egentligen... Sitter och jobbar på nätterna sover bort hela dagarna, hinner knappt göra ngt av det som jag vill. Är det så här resten av livet kommer vara?!? GUD DET HOPPAS JAG VERKLIGEN INTE :/.... Det är mycket beslut och annat som ska fattas nu det närmaste, vill inte ens fatta dem... Varför kan man inte skicka sina problem och låta ngn annan lösa dem och sedan glömma dem. Detta är ett beslut som kommer att ligga i bakhuvudet hela tiden, Gör jag rätt?!? Är det själviskt att tänka på de ny opererade brösten stället för på vad jag vill?!? Skolan kommer jag klara även med dig <3 Men brösten kommer att förstöras <3 Det är ingen bra tidpunkt för ngt av besluten. Jag skulle verkligen behöva ngn som kan ta bort problemet och alla tankar kring det och sedan.... Jaa sedan.... Kan jag börja fungera normalt igen :) Det skulle vara så skönt :) Helt underbart faktiskt :) Men men så går det inte till... Här sitter jag på jobbet och vill bara hem och sova men det är 7 timmar kvar tills dess, då blir det att sova och sen jobba i morgon natt igen och innan det ska man hinna alla vanliga sysslor :)... Hmmm varför kunde inte pillren bara funkat :/ Var det tvungen att bli så här :/ Faaaaaaaaaaaaaaan :/ Jaja inte mycket som jag kan göra åt nu... får bara se till att det inte händer igen :)


Ha en bra natt allihopa <3

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards