Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Cecilia - 19 juli 2012 14:53

Både i går och i tisdags hade jag svårt att sova på dagen, vaknade flera gånger.... Idag däremot vaknade jag när klockan ringde i morse vid elva stängde av larmet och vaknade upp nu vid halv tre... Så får verkligen ta ut mig idag så jag kan sova ikväll ;-) men nu blir det att äta frukost :-) sen gå över till Inga med datorn så vi kan leta ljudböcker till henne :-) sen blir det att ta tag i allt skräp, disk och mysa med hamstrarna :-) känner mig egentligen mer trött men nu kan jag inte sova mer... Det går inte, då blir det nog svårt att sova ikväll. ;-) nee nu är jag jätte hungrig så får väl fixa ngt att äta antar jag :-) ha en trevlig fortsättning på dagen :-)

Av Cecilia - 19 juli 2012 07:23

Jaa då sitter man och väntar på bussen :-) skönt att vara ledig nu tills på måndag :-) i helgen blir det mys med mamma <3 men det som inte riktigt är lika mysigt är det jävla vädret som man möts av när man klev utanför jobbet... Alvarligt regn?!? Vart tog min underbara sommar vägen? Detta typ suger det enda som är bra är att man inte får dåligt samvete att man sover bort dagens finaste timmar <3 idag blir det mys framför ngn film går nog in till Inga och lägger mig framför Tvn där <3 jaa kanske dags att skaffa sig en tv snart XD haha <3 då hoppas jag att ni kommer ha en trevlig förmiddag :-)

Av Cecilia - 19 juli 2012 02:45

Såå nu börjar snart solen sin resa upp på himlen igen... Så är det dags för natt ugglan Cissi att gå och sova. I morgon så blir det att sova en sväng på förmiddagen och sedan blir det att gå över med datorn till Inga för att kolla vad det finns för ljudböcker att låna till henne på bibloteket. Hon har ju ont i ögonen och har svårt att se. Så ljudböker är ett måste... Usch tänk att bli så gammal... Vet inte om jag vill bli det... Tror jag får lösa det med operationer :) Men vem vet vad som finns i framtiden kanske ngt som gör att man ser ung ut i gen. Jag blir gärna äldre innombords inte på utsidan, jag vill se ut som jag gör nu :) Tänk att bli rynkig och tappa allt vad former heter, sjunka ihop till en köttbulle... Nee jag ångra mig jag ska bli världens snällaste rundaste bull farmor/mormor ska alltid baka och ha godis och kakor hemma, jag ska rulla fram :) utan att ngn kan säga ngt :) äta vad jag vill och sitta och dega framför TVn :) Haha  att vara pensionär är livet. Men då gäller det att snart börja spara till den sjäv :) Så att man kan leva livet så som man borde kunna som pensionär. Men vi som är unga nu lär väl få jobba tills vi är 70 eller ngt. Vi kommer inte ha råd att leva för vi kommer att bli för gamla... Om inte Zombies kommer och tar över världen då lever alla för evigt och gud får börja om XD Haha XD Nee men allvarligt jag har en sjuk fobi över att Zombies kommer att uppkomma. Fan, jag vet typ sjukt löjligt. Men det hjälper inte jag är sjukt nojjig över att vakna upp en dag och det är som I am Ledgend utanför mitt fönster. Fan jag skulle ta livet av mig... Nee det skulle jag säkert inte kunna så jag skule sitta och ruttna bort i ett hörn... Nee nu är det dags att sluta tror jag jag känner verkligen hur tröttheten sätter igång massa kosntiga scenarion i huvudet XD. HAHA nee nu är det dags att dra på en film eller ngt och sitta och tristess äta tills man slutar 07.15 i morgon bitti :)


Och då bär det av till min älskade   !!!!!!!

Har saknat den typ hela natten nu ju <3 Kommer att bli så skönt att komma hem till den i morgon bitti :) Hoppas att mina kollegor kommer hit i tid så att jag kan åka tidigare :) Så jag slipper vänta på kvart över bussen vill ta 07.04 så jag är hemma hos sängen 07.16 :) Mmmm jag är helt kär i Min säng och i Mitt duntäcke som forfarande måste hålla mig varm om natten. Måste nog fixa ett till så jag kan ha dubbla täcken när det börjar bli kallt i höst... Frågan är dock hur många jag måste ha i vinter om det blir en lika kall vinter som förra... Men det hoppas jag inte att det blir jag hatar snö... Kanske borde flytta till LA ist :) Hoppas de här två åren av skolan som är kvar går fort och att jag kan åka i väg på alla de resor som jag vill göra :). Men de drömmarna tar vi en annan dag; det räcker med prat ur nattmössan för inatt :)


hoppas alla sover lika skönt som jag tänker göra när jag kommer hem <3 

Av Cecilia - 19 juli 2012 00:27


 Dagens Hiss går till min kära säng <3 guud vad jag älskar den <3 om jag kunde så skulle jag leva hela livet i från den <3 OMG I LOVE U SÄNGEN <3 sänghimmel och massa kuddar (8 st) och en massa godsedjur <3 <3 vad skulle jag göra utan dig <3 hihi <3 Älskar att komma hem till dig efter en lång natt på jobbet <3


 



http://www.paulsbilliard.se/index.html

Hit skulle jag och R idag... Hmmm... Gick ju bra när stället var stängt :/ De kunde inte skrivit det på webben kanske :( Men det löste sig iaf med glass och mycket tittande på Paddan resenärerna :)  Tur för Pauls Billiard :/


Hoppas eran dag också var bra :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards