Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Cecilia - 24 juli 2012 23:42

 


dagens HISS är mina silikon bröst :) haha en värd investering :) är såå sjukt nöjd :) Jag älskar dem :)


    

Dagens diss är att min mobil måste nog in på lagning igen, typ ingen som hör mig när jag pratar längre :/ sjukt irriterande :/ får ringa elgiganten i morgon.


blev ett kosrt inlägg idag... känner mig inte riktigt kry så jag ska lägga mig och läsa lite agneta sjödin och föra anteckningar om mitt liv :/ lungt och skönt arbete när man inte riktigt mår som man borde :/


hoppas ni får en trevlig sömn medans jag jobbar :)

Av Cecilia - 24 juli 2012 18:08

Så då har min kontaktperson L varit här ;-) vi hade jätte trevligt och fick bakat både muffins och pizzabullar ;-) hallon-blåbärs muffins och så Dumle muffins :-) mmmm ;-) nu ska jag följa L till bussen och sen sova en sväng :-)

Av Cecilia - 24 juli 2012 14:36

Ligger i sängen, vaknade precis :-) för en gångs skull har jag sovit som en stock vissa dagar har jag en sjukt orolig sömn... Men inte idag :-) helt underbart :-) är dock hungrig så det är väl dags att gå ut och äta ngt :-) jag älskar när man vaknar och känner sig utvilad och pigg :-) helt underbart... Idag leker livet :-) men snart kommer min kontakt person hit och vi ska baka lite muffins och pizzabullar till vår utflykt nästa vecka till borås djurpark. :-) där har jag inte varit på hur länge som helst så det kommer bli fruktansvärt intressant att uppleva igen :-) sen så måste jag ta tag lite i trädgården, dammsuga och städa lite här hemma :-) ha en bra dag :-)

Av Cecilia - 24 juli 2012 07:25

Min rygg dödar mig snart :-/ trodde att det onda skulle gå över i natt... Det gjorde det inte :-( har mer ont nu än jag hade igår när jag gick till jobbet :-/ hoppas en god sömn i min älskade säng kommer lösa upp det onda :-) nu sitter jag på bussen och svarar på körkorts frågor :-) för att vara så här trött så går det sjukt bra ;-) ha en trevlig dag jag ska sova bort min :-/

Av Cecilia - 24 juli 2012 03:53

Så dags för lite prat ur nattmössan ;-) jaa jag har precis läst klart den underbara boken... Ska läsa den i morgon igen men med anteckningsblock... Känns som en bra idé att ordna sina tankar kring den... Hmmm hör du Robin XD jag försöker ta tag i saker på eget bevåg :-) duktig jag är :-)
Sen har jag nu laddat ner appar som jag aldrig trodde skulle hitta till min mobil :-) tack för inspiration och stöttning till att bli den jag vill vara Robin :-) hmmm du borde få Nattens hiss ;-) jag vet att du inte kan förändra mig men du jan iaf hjälpa mig att hitta verktygen till att jag själv ska få kraft och mod till förändring :-)
Det jag har kommit fram till nu i natt är att jag känner mig sjukt vilsen och rädd inför att hitta mig själv och sätta mig själv i första rummet... Hmm att det kan vara så lätt att tappa bort sig själv... Men nu är det dags att efter 16 år ta steget och börja ta hand om mig, mitt livs viktigaste person :-)

Hmm här ligger jag strax innan fyra på jourrumets säng och funderar på mitt liv... Denna resa kommer inte bli lätt men jag hoppas att "en kvinnas resa" ska inspirera mig genom hela min resa :-) hoppas ni sover gott :-) puss puss

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards