Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Cecilia - 20 juli 2012 16:05

 

Dagens Hiss är utan tvekan skönhets behandlingar <3 älskar dem <3 och idag var det naglarnas tur :) jag är jätte nöjd med dem :) Tips för alla som vill göra naglar är att söka sig till Partille och USA Nails :) dem är alltid trevliga och deras naglar håller mellan 2-4 månader utan problem :) det ända som gör att man maåste göra om dem är att ens egna naglar växer så fort :/ Men det är nästan gratis att göra det så det är absolut ingen fara och de reparerar alltid naglarna om de gått sönder :) 500 första gången och sedan 380 övriga gånger och var 6 gån är det 50 % :) så helt ok :) Där jag gjorde naglarna i tidaholm fick jag gå var 3 vecka och kostade över 1000 kr första gången och återbesök var ca 700 och gick de sönder kostade det 100 kr att laga, så Partille Usa Nails Tumme upp för er :)


   



  Dagen diss var inte heller svår med tanke på vad som mötte mig i natt när jag var uppe och skulle gå på toaletten... Hmmm... ingen trevlig toalett kompis... denna blev sedan skållad och nerspolad i handfatatet så sorry om det regnar idag :/.... men jag hatar spindlar... bläää... usch... Dagens diss går till insekter kryp och andra äckliga läskiga djur.... Blä för er....

 


Så då var dagens hiss och diss avklarad :) ska ner till tvätten nu :) ha en trevlig eftermiddag :)  

Av Cecilia - 20 juli 2012 15:53

Så där då är man hemma från nagel studion :-) svart blev månadens färg :-) blev riktigt snyggt :-) sitter fortfarande och håller på dagens hiss och diss :-) men den är snart upplagd :-) såå skönt att ha gjort naglarna de var i längsta laget nu ;-) har vart svårt att skriva på datorn ett tag nu :-) hihi men nu går det lätt igen :-) såå hiss och diss kommer strax upp på bloggen med :-) hoppas ni haft en trevlig dag så här långt :-)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards