Alla inlägg den 2 september 2012

Av Cecilia - 2 september 2012 13:24

Nu är jag trött... Igår lämnade jag lägenheten vid nio på morgonen sen var det att hjälpa till med flytt ngr timmar efter det lunch sedan till Falköping och vända för att hämta linnea... Tåget till Gbg försenat en timme... Fick skynda till Haga när vi kom fram för att till kusinerna och vara barnvakt åt dem full fart fram till kl tio... Lägga ungar gick fort alla sov innan kvart över elva... Andas... Blogga... Sova... Vaknade halv åtta och ta bort våra sovplatser... Frukost... Tåget till Falköping kl 10.02 Hemma hos brorsan vid 11.40 tåget till Göteborg går 12.50 andas fika... Fick skjuts till tåget brorsan tog Linnea hem... Tåget försent.... FAN... Men tåget lyckades komma två min sent så det var skönt... Sitter och vilar på tåget nu :-) sen blir det Ikea och media market med Jerry och ev så kommer pappa i em/kväll :-) min kropp har ont är trött.... Så här är det man inte ska leva...


Njut av er söndag :-)

Av Cecilia - 2 september 2012 00:01

Shoppat loss lite XD 6 ps3 spel plus singstar micar. 3 par skor och jag älskar dem alla

                 


Otrevligt i går morse var dock att jag gick till bussen och insåg att det brunnit i ett grannhus, i den pizzeria jag brukar beställa pizza från, det värsta var att jag lyckats sovt igenom allt och släcknings arbetet är ca 40 meter ifrån min lägenhet :/ hmm trött eller vad :/ 

Sonias är död :/ inte nog med detta igår så bevittande jag även en olycka genom bussfönstret på e20... Livet är för kort!!!!!!!! Tänk på det !!!!!!!!!!!! 


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards