Alla inlägg den 10 september 2012

Av Cecilia - 10 september 2012 23:01

en låt som får mig att må lite bättre :)


Btw igår såg jag modig :) helt sjukt bra film :) :)

Hennes bröder är såå sjukt roliga :)


:)


jag längtar doch efter denna film :)


haha sov gott nu jag fastnade lite vid youtube :)

Av Cecilia - 10 september 2012 22:50

Dagens hiss är mina nya inköp :)

         


skönt att handla skor när man är helt tom innuti :)

    Dagens diss är utan tvekan mina leder som är helt fuckt... de nästan svider så omma är dem och sitta skräddare med datorn i knät är ingen höjdare alltså... jag vill att det ska bli den 18de nu då jag har tid hos läkaren... då ska vi kolla upp leder och depression... Hmmm.... kul besök liksom... ja nu blev man ju mer pepp XD


Sitter och kollar på breaking news och de har Agneta sjödin som gäst :) borde ta och läsa hennes bok som jag köpte för inte så länge sedan :)


nee nu ska jag snart slänga mig i sängen :) ska bara fixa lite i sängen först för det ligger hur mycket skit som fan där XD


sov gott sedan :)

Av Cecilia - 10 september 2012 22:23

Nu vill jag blir frisk... Febern som jag brottats med är nere... men hostan och förkylningen vill inte släppa mina stakars torra luftrör... :/ Känner mig torr i både hals och näsa... Idag är inte heller en bra dag för mina leder, jag har ganska ont... men uppside är att jag fått lite läxor gjorda idag :) hihi nu ska jag bara få ner den understrykta texten till ett papper eller i detta fall en dator :) hihi :) men idag blir det att strya under i morgon blir det mer skrivning på datorn.


Idag så fick jag ett ryck :) Dels för att min Chinchilla kommer på fredag och behöver plats och dels för att allt det är skönt att göra om lite :)


     

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards