Alla inlägg den 27 september 2012

Av Cecilia - 27 september 2012 15:39

Nu är jag mig själv igen :-) hemtenta klar 3 dagar innan perfekt studerat :-) Fast hade gått fortare om jag inte haft ett sånt humör... XD Hjälper inte att vara arg ;-) men men ;-)

Av Cecilia - 27 september 2012 15:01

7128 tecken ink blanksteg men jag är klar med frågan nu ska det bara finslipas, all litteratur är med och bara lite kvar på första frågan :) WOOOOPWOOOP :) nu är det snart dags för att arbeta lite skönt att vara klar för i morgon är det vikariat mellan 8-14 :) money money money :) eller iaf lite :) nee nu ska jag packa ihop litteratur och dator :)


WOOOP WOOOP

   

Av Cecilia - 27 september 2012 09:35

Frukosten avklarad och nu är det dags för fråga nummer två på hemtentan, fråga nummer 1 blev igår 10 000 tecken ink blanksteg och är långt ifrån klar men den ska skrivas klart och sedan ska jag korta ner den när den är färdig. mycket lättare at korta ner och förenkla än att göra den större.

i andra frågan är jag på 1628 tecken ink blank steg och ska nu verkligen börja med min kritiska analys av observationer... hmmm, jag ska såga hennes metod uta bara fan... Jag tänker inte få en jävla omtenta på denna. det är fan bättre att lägga ner tid på den nu för att slippa göra om den.


jaja ska använda min irritation och aggression i uppgiften nu :) i em blir det hanlding med Rickard ev kankse lite piercingar med XD haha : ) det ska handlas paket till brodern, och sedan ska jag köpa paket till  mig själv :) playstation move :) ;) hihi :) men nu ska jag vara arg så vi hörs senare :)


puss och kram :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards