Alla inlägg den 18 september 2012

Av Cecilia - 18 september 2012 23:30

Det är att jag nästan fått allt jag satte upp som mål att jag skulle göra idag gjort och att jag känner mig lycklig trots allt. :)


Dagens diss är att dygnet har allt för lite timmar, man hinner inte föja serier och plugga 125% oc ha stiftelse och djur m.m men fick det mästa gjort idag städade även hos djuren och damsög : )


sov gott :)

Av Cecilia - 18 september 2012 15:31

Var en givande dag bröt ihop två gånger... Fick en lektion i varför man inte ska ta sitt liv... Hmmm... Kul dag :-/ han hade dock ingen aning om varför lederna gör ont och händerna domnar... Så mitt armveck blev våldtaget av fem blodrör... Får svar om en vecka... Han var iaf as snygg... XD iaf ngt bra XD nu ska jag göra lite läxor sen iväg och hjälpa Jerry att få hem ett Ljudsystem :-) sen läxor läxor läxor och sedan vila för i morgon blir det vikariat på lexby :-) nee nu kallar real house wife of Atlanta på mig :-)

Av Cecilia - 18 september 2012 09:45

Kurator besök och sedan läkar besök i em... Hmm kropp och knopp ska utvärderas... Vill dock ha svar nu ;-) men idag ska jag även hinna med djuren, litteratur studier och två lektioner latin :-) sen i kväll blir det virkning till sex and the city om kroppen tillåter det :-) ha en trevlig dag:-)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards