Alla inlägg den 24 september 2012

Av Cecilia - 24 september 2012 23:15

   

Av Cecilia - 24 september 2012 23:02

Dagens Hiss är att jag fått sjukt mycket gjort :) jag var vikarie till kl 3 det var kaos med lektionerna men okej ändå... sedan hem äta, sen sov jag nästan två timmar och därefter läst böcker och lyssnat på två latin föreläsningar och dessutom gjort 8 olika övningar till latin kursen :)

Övning 1. Verbtempus

Övning 2. Modus

Övning 3. Adjektiv eller adverb?

Övning 4. Pronomen

Övning 5. Subjekt, predikat och objekt.

Övning 6. Attribut och adverbial

Övning 7. Subjekt och objektiv predikatsfyllnad

Övning 8. Bisatser


visst låter det kul :P haha men det är ganska roligt :)

         

blider på franstegen :P


Min diss idag är humöret på gusgus... han är inte glad när han inte får smita eller när man ska rengöra vid och i buren :/ men nu är han glad igen :P


   

Av Cecilia - 24 september 2012 23:00

var hos pappa och hunden modellade min halsduk så han fick en egen sen :)

  

hihi och äntligen fick jag min symaskin hem... men sjukt jobbitgt att de väger så mycket :/  

Av Cecilia - 24 september 2012 09:16

Helgen tillbringades i Tidaholm med att stressa runt, symaskin som skulle lagas och nu tio i sju ringde både vallhamra och lexby om jag kunde jobba... Det blev vallhamra idag eftersom jag har ett stående vikariat där på måndagar :-) såå idag ska jag ha hand om en åk fyra :-) sedan blir det hem ta hand om djur och byta i alla burar och sedan latinstudier och sedan också hitta ett biljardställe tills jobbet på torsdag :-) ghaaaa jag behöver typ 34 timmar om dygnet XD... Och i morgon kommer hemtentan ut .... Inte alls kul :-/

Ha en trevlig dag ska läsa de sista litteraturen nu innan hemtentan :-) och innan vikariatet börjar :-/ idag ska jag hinna två böcker bara ;-) och en hel dag med vikariat ;-) omg Cissi du har fööör mycket...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards