Alla inlägg under mars 2013

Av Cecilia - 15 mars 2013 09:40

Då är det fredag igen :/ massa skolarbete denna vecka och hinner fan inget :/ men ihelgen så hoppas jag att jag kommer hinna mer :) jag har inget direkt planerat sååå himla skönt att komma i kapp lite äntligen :)

Men nu börjar lektion 3 av 4 för denna dag så snart får jag gå hem :) äntligen :)

Av Cecilia - 8 mars 2013 18:41

Ja Katrin har varit här och jag hjälpte henne med hennes fältstudie... Sedan fick jag både en present och mat av henne :) så snäll hon är :) så ikväll blir det spa här i Partille :) nu ska jag sätta mig med mina läxor och sedan spa och städa lite i guess :) ovanligt :) känner mig rätt så nere bara just nu :/ känner mitt läxor berg är oövervinnelig :/ men jag får nog ordning på det crack on som Robin säger Xd

Sååå läxor dååå :)

Av Cecilia - 8 mars 2013 07:41

Trodde allt skulle vara klart till lektionen idag allt är med och nu kom jag på... Jag har ju inte med den här grejen så jag kan visa filmerna på projektorn :/ ååååå ibland alltså ...

Av Cecilia - 8 mars 2013 07:31

Jag är sååå sjukt trött kommer att dö men en lugn lektion idag :) med mina femmor :) redovisning av reklam och sedan se 3 reklam filmer ;)

Jag hittade en så sjukt rolig reklam ;) reklam från 50 talet om Marabou Xd ska länka den sedan om jag minns kommer ihåg :) haha ne nu ska onepicen på ;) och förberedelserna till lektionen börja :)

Av Cecilia - 7 mars 2013 22:44

Igår plugg och filmkväll blev bara filmkväll Xd Haha Xd ovanligt Xd men det är rätt okey städat hemma och så...idag var jag en sväng i Tidaholm och hjälpte Josefina med en läxa men blir en tripp nästa vecka med :)

Ja nu blir det att åka hem från Alingsås :) åt kvällsmat bestående av milkshake och pommes ;) sååå sjukt gott :) men nu har jag CAD att göra och en matris eller hitta en matris för reklamatarbete sedan ska det fixas diskussions frågor till eleverna då de i grupp ska diskutera om två reklamfilmer :)

Av Cecilia - 6 mars 2013 09:30

Dags för onsdagen att börja :) idag skola, städning och träning i kväll ;) efter det blir det antagligen pizza bak och lite ps3 spel med Robin och nog en film med :) idag så ska jag försöka få klart min tekniska rapport :) I have great expectations on this day :) nee nu dör jag av hunger Xd

Omg

Av Cecilia - 5 mars 2013 21:14

Glömde uppdatera i söndags ;) min älskade lilla bror fyllde 12 och fick en mycket originell tårta med grunden i kärleksmumms ;) choklad grädde och som gräs grön grädde och grönt strössel ;) grattis till dig min lilla bebis ;)

Av Cecilia - 3 mars 2013 14:44

Ifredags jobb och sov Xd sedan fest på kvällen ;) as kul i Alingsås ;) fruktansvärt roligt ;) blev övernattning hos Robin och alkoholpåverkad och musik diskussioner slutade med att vi somnade vid 07 haha sov 1 timme lite mer och sedan skulle Robin på fotbolls träning och jag hem och städa inför att mamma skulle komma ;)

Lördag död vaknar jag... Hem städa sedan fixa vin i present från mamma till inga... Där efter så hämtade jag maten till Ingas födelsedags kalas ;) sedan så var det kalas :) as mysigt men när man supit, inte sovit mer än 1 timme på 36 timmar så blir man rätt seg ;) men var uppe 42 timmar med 1 timmes sömn och massa att fixa så huvudvärk gick jag med hela dagen.... Sedan fick jag sova på soffan för mamma och Magnus var töntiga och ville inte sova med djuren Xd så jag fick göra det vaknade då och då av yra som slickade på mig Xd

Söndag vaknade vid åtta skönt ;) promenad i onepice i solen ;) städa och frukost och sedan baka tårtbotten till Adams tårta;) nu åka hem till Tidaholm och sedan vidare till Ekängen ;) lovely ;) så familje helg ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards