Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Cecilia - 17 januari 2013 23:12




Här är nu 90 godis påsar det tog en stund och jag hoppas eleverna blir glada i morgon ;) dock räckte inte bilarna så måste springa in på willys i morgon och köpa en påse till innan jag åker iväg till skolan :)



resterma av 2 marshmallos påsar, 4 marabo 200g 4 bilpåsar och 3 zoo påsar :) 10 min om varje godis är planen i morgon. Nu har jag duschat och känner mig mätt på både mat och vakenhet idag så nu blir det att läsa lite till kompletteringen som är för seminarium 4 innan läggdags jag ska försöka skriva så det bara är att skriva rent på datorn i morgon :) det hade vart underbart :) 


Nu tandborstning skonsamt så mitt inflamerade tandkött får läka :) sedan väntar min underbara säng på mig :) sov gott nu allihopa för det kommer jag att göra :)

Av Cecilia - 17 januari 2013 21:16

Så har ätit soppa nu :) och är.i fullgång att göra godis provnings påsar till 86 femte klassare :) jag hade.också.velat.ha en så snäll lärare i femman Xd

Av Cecilia - 17 januari 2013 18:26

Står i mina glittriga dansskor redo för Zumban :) så gött att komma.iväg för att dansa :) dansa och ha kul :) sen hemåt och planera för morgondagens lektioner :) sweet :)

Så nu öppnades salen ;) ha det bra :)

Av Cecilia - 17 januari 2013 18:26

Står i mina glittriga dansskor redo för Zumban :) så gött att komma.iväg för att dansa :) dansa och ha kul :) sen hemåt och planera för morgondagens lektioner :) sweet :)

Så nu öppnades salen ;) ha det bra :)

Av Cecilia - 17 januari 2013 16:51

såå gud.vad.jag.är duktig allt klart nu förutom en seminariums komplettering :) ringt om kastrering på Gösta med och skulle återkomma i morgon för tidsbokning :) såå nu äta och läsa lite till och äta innan träningen :) och planera inför godisprovningen i morgon :)

Av Cecilia - 17 januari 2013 14:49

ja Nu är snart seminarium komplettering 5 klar, och 3an är också klar :) jag vet inte riktigt hur det gick till men idag går skolarbetet väldigt bra :)


just nu har jag en liten paus och vilar händerna som gör grymt ont... suck... jag vet inte vad jag ska göra med dem... just det måste ringa till arbetsteraputen med ringde förra veckan men inget svar ... Ja får väl ta och göra det nu antar jag :) eller snart ska mysa klart med djuren först :)


             



mina söta små beeebisar :)

Av Cecilia - 17 januari 2013 13:04

Shoppaholick :P

nu är det dags att visa mina shopping fynd de senaste veckorna och resultatet av onepice mellandags rea :P

                                     

jag låter bilderna tala för sig själv :) jag är en mycket nöjd och fattig student nu bara :P


allt som allt 7800 ;) haha :)






Av Cecilia - 17 januari 2013 12:56

ja så nu är gestaltningen klar, solningen avnjuten och lunchen i magen :) jag är hemma och ska fortsätta nu men läxor och sedan vid 18.30 är det dags att för zumba :) ;D ååå jag vet att jag r förkyld men wtF :P haha :P


det är också skönt att komma hem helt slut i kroppen och helt överlycklig. Det känns som om jag borde gjort detta tidigare. varför tog det sån tid att ta mig till gymmet, jag älskar ju att vara där egentligen :) det är ett av de bästa nöjjet jag har :) nu gäller det att hitta en balans som jag kan klara av :)


nee nu läxor :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards