Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Cecilia - 14 januari 2013 23:32

Ja nu har jag ätit, duschat och borstat tänderna ;) nu ligger jag här med laptop i knät och funderar lite på seminariumen som jag ska komplettera... Och snart är det även opponering men känner mig lugn vet vad jag gjort för fel så det blir bra :)

Så nu säger jag god natt <3

Av Cecilia - 14 januari 2013 21:59

Ca 500 kalorier brännda sjukt död nu och går hemmåt Xd kaaallt Xd

Av Cecilia - 14 januari 2013 19:40


så där ja veckans sol/träning bokad då :) nu gäller det att bara komma iväg också :) haha 


just nu känner jag mig så glad :)




Av Cecilia - 14 januari 2013 19:33

nu är jag riktigt på gång :) opponerings sida om uppsatsen skriven även den som jag hjälpte min kompis med :) nu sitter jag och planerar träning shabam imorgon 18.00 och på fredag 17.15 zumba på torsdag 18.30 jag vet inte vart all energi kommer ifrån men nu är det verkligen nya tag XD 


dessutom såg jag att gymmet har öppet till 23 :) :) såå nice så nu ska jag skriva om seminarium 6 lite snabbt och sedan kolla på seminarium 3 och sedan dra på mig träningskläderna och springa iväg till gymmet för konditions träning springa 30 min, ro 20 min och sedan cirkelträning rygg, mage och plankan :)  woop woop :)


det är underbart att fått tillbaka energin igen :) ne nu tillbaka till läxorna vill inte tappa energin :)

Av Cecilia - 14 januari 2013 18:01

 

 jo man går in i csn och läser sitt årsbesked.... suck... och än är det inte slut.... suck suck suck.... 


men men 3,5 roliga år har man haft och skulle inte byta det mot ngt :)

Av Cecilia - 14 januari 2013 17:34

Så där elevens val med läxläsning med åk 7-9 är genomförd :) gusgusens mat hämtad och betald och jag har också ätit :) morotsbiff med wokade grönsaker ;) mmm gott nu vilar jag migi soffan för gått omkring i Sävedalen hela dagen missade bussen från skolvägen och han 3 hållplatser bort så gått nästan en timme i denna backiga dal ;) känner mig nöjd :) så nu äts det cheeseballs med grillspett hatar när det blir kladdigt ;)

Hatar hatar kladd!!!!!

Haha ha en trevlig em;)

Av Cecilia - 14 januari 2013 13:43

Vart och beställt mat till gusgus gris Xd Haha min svarta lilla djävul ;) och mitt livs kärlek ;) hade dock glömt plånboken så kunde bara lösa godiset ;) men får gå genom hela.Sävedalen sedan igen jaa motion får.man inte.för lite av iaf :) ja.nu hem.och.fixa plånboken ;)

Av Cecilia - 14 januari 2013 13:43

Vart och beställt mat till gusgus gris Xd Haha min svarta lilla djävul ;) och mitt livs kärlek ;) hade dock glömt plånboken så kunde bara lösa godiset ;) men får gå genom hela.Sävedalen sedan igen jaa motion får.man inte.för lite av iaf :) ja.nu hem.och.fixa plånboken ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards