Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Cecilia - 28 januari 2013 23:54

Att små varelser som hundar och systrar kan ta sååååå mycket plats i sängen känner mig aningen inklämd här alltså Xd
Sov gott ;)

Av Cecilia - 28 januari 2013 23:51

Kvällen med Natalie bjöd på många skratt och styling av håret detta avslutades med hamburgare från Statoil ;) fancy fancy ;) haha ingen som lever och vill äta efter kl 22 i Tidaholm Xd sov gott ;)

Av Cecilia - 28 januari 2013 23:51

Kvällen med Natalie bjöd på många skratt och styling av håret detta avslutades med hamburgare från Statoil ;) fancy fancy ;) haha ingen som lever och vill äta efter kl 22 i Tidaholm Xd sov gott ;)

Av Cecilia - 28 januari 2013 14:53

Snart hemma :) as hungrig så det är ju bra att man snart är hemma så man får äta lite ;) måste sitta med en del läxor ikväll men men det får gå först mat och powerWalk till Ica för att köpa present till extra pappisen <3 <3

Säger inte vad ifall ifall ngn nyfiken skulle titta in här Xd

Tog ett kort på tönt vovven ;)

Av Cecilia - 28 januari 2013 13:56

Nu är jag snart i Falköping :) :) tåget stannar nu i Herrljunga bara Floby kvar sedan innan Falköping :) känner mig ganska stressad fortfarande men det går över :) lektionen räddades av att två vfu-studenter följde med klassen och dem fick.hålla lektionen och jag fick springa mellan salarna :) kaos som vanligt i killarnas klassrum så nästa gång drar jag grupper :) haha.men innan jag åkte köpte jag hätta och blonderings färg för nattis kommer ikväll och fixar ;)
IPhonen kommer nog i.morgon och just det var inne på MQ och köpte halsduk, mössa och vantar i samma sätt som också matchar till den nya Jackan ;)

Tar kort sedan :) as hungrig nu ;) skulle finnas mat hos mamma sedan ;)

Ne nu vila.lite innan man ska av tåget.och byta till.bussen :)

Av Cecilia - 28 januari 2013 13:56

Nu är jag snart i Falköping :) :) tåget stannar nu i Herrljunga bara Floby kvar sedan innan Falköping :) känner mig ganska stressad fortfarande men det går över :) lektionen räddades av att två vfu-studenter följde med klassen och dem fick.hålla lektionen och jag fick springa mellan salarna :) kaos som vanligt i killarnas klassrum så nästa gång drar jag grupper :) haha.men innan jag åkte köpte jag hätta och blonderings färg för nattis kommer ikväll och fixar ;)
IPhonen kommer nog i.morgon och just det var inne på MQ och köpte halsduk, mössa och vantar i samma sätt som också matchar till den nya Jackan ;)

Tar kort sedan :) as hungrig nu ;) skulle finnas mat hos mamma sedan ;)

Ne nu vila.lite innan man ska av tåget.och byta till.bussen :)

Av Cecilia - 28 januari 2013 09:44

Stress stress sedan 07.00 packa, mata djur, pronomenad med yra ringa och kolla vikarie... Suck men nu står jag vid bussen :) yra hos inga medans jag har lektion... Tyvärr ingen vikarie så har helklass i halvklass sal :/ hmmm :/ men det måste funka :)

Ha det bra :)

Av Cecilia - 28 januari 2013 09:44

Stress stress sedan 07.00 packa, mata djur, pronomenad med yra ringa och kolla vikarie... Suck men nu står jag vid bussen :) yra hos inga medans jag har lektion... Tyvärr ingen vikarie så har helklass i halvklass sal :/ hmmm :/ men det måste funka :)

Ha det bra :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards