Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Cecilia - 18 januari 2013 14:00

funderar på vad man ska göra med Ariel.... (hamstern) hon är så nervös så man vet inte riktigt hur man ska förhålla sig längre :/ trots borttagande av hus och mindre bur så blir det inte bättre :// hmm jag förstår inte vad jag gjort för fel. Men nu blir det intensiv prövning av upptagning och nedsläppning flera gånger om dagen och har tagit bort ännu mer som hon kan gömma sig i :) hoppas att det kommer gå bra :)


här kommer 2 filmer på hur hon är. I den första blir hos as förbannad på sitt eget bo och mig för att jag pressar hennes  gränser och vill hjälpa henne att bli av med sin rädsla. jag ska vänja henne med min doft och min hand först och hitta sätt att ta hand om henne som hon accepterrar. öva öva öva är det som gäller här hemma nu :) 



den andra filmen är när jag fick upphenne i handen och hon springer runt på den :)
 
 

Av Cecilia - 18 januari 2013 12:14

Sitter på bussen hem från jobbet ;) eleverna var mycket nöjda :) blå stjärnan djursjukhus har jag nu ringt och fått en tid den 23 januari kl 08.20 att lämna in Gösta för kastrering så han kan få en liten kompis sedan :) en vit liten tjej han kommer vara.grymt sur när han ska in i buren men får försöka fixa en kattbur ist för den buren jag har :) då kanske han inte riktigt.blir så arg Xd

Men men nu.blir det hem och göra kompletteringar och tvätta lite :)

Av Cecilia - 18 januari 2013 07:36

Vaknade runt fem låg vaken till.06.07 då den första ringningen hördes. Lyckades somna och vaknade 07.11 Jaaa som tur var är.nästan allt packat och jag hann in till Willys och.köpa ett paket bilar så jag kan göra dem sista godispåsarna kompletta :)

Nu.blir det frukost på bussen :) ha en trevlig.morgon :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards