Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Cecilia - 2 maj 2013 16:36

Omg så jvl lycklig ;) godkänd i lau 2 :) så nu väntar jag bara på svar från träslöjds delen och från CAD delen allt inskickat och klart :) fan as nöjd :)

Ska plugga latin över sommaren och naila den hemtentan som jag failade sist så jag inte har några kurser efter mig nu när jag bara har en och typ en fjärde dels heltidsterminer kvar ;) hihi :) men borde egentligen läsa in mer latin men måste ha tiden och att göra det samtidigt som jag skriver c-uppsatts 2 är nog inte det smartaste :)

I höst ska jag ju ändå läsa matte 3 och ev engelska 7 och sedan så är det lau 3 och bedömning på VFU och dessutom så ska jag läsa en kurs om slöjd på kvartsfart :) som är slut på våren och då först kan jag hämta ut min examen i slöjd :)

Hmm men nu så ska väl jag och mamma diskutera lite inledning tror jag ;) innan det är dags för mig att åka hem här ;) vi har sovit här båda två e. Sväng xD

Av Cecilia - 2 maj 2013 11:12

Söta små djur kalvar är :)

Hade jätte kul med kossorna på almenäs... Mindre kul dock att Linnea fått maginfluensa och eftersom vi sov ihop i natt så kan jag ju tänka mig att jag blir sjuk nu :/ fan ock... Men magsjuke tabletter håller det förhoppningsvis borta :) och tänker ändå inte strunta i att träffa vare sig Jessica eller Sandra... Handsprit och bakterier gör susen :)

Men as mys :) så nu sitta och skriva ännu lite uppsatts innan det är dags för ca 6 km med Jessica ;)

Av Cecilia - 2 maj 2013 09:46

Mu mu muuu nu ska jag mamma och moster och kusin åka på kosläpp :) jag vet inte riktigt vart ännu men jag sitter i bilen och är inte så förväntans full :) xD men jag fick skrivet en hel del... Och nu avbryts mitt tänkande med mamma och moster sjunger (falskt som fan) haha mina hjärnceller typ dör självmord xD hihi

Men funderar en del... På allt möjligt :/ men nu är vi smart framme tydligen ;) hihi ;)

I morses så var jag ute och gick:) ca 6 km och 300 kalorier förbrända :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards