Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Cecilia - 18 maj 2013 23:54

Jag har känt mig väldigt nere nu på kvällen... Inte ens godis hjälpte eller skulle gå till Ica och handla men var inte ens sugen :/ vindruvor och pan pizza blev det istället och sedan hem och kolla monster-in-law :) nyttigt :) och mysigt ;)

Eftersom jag powernappa typ 1 och en halv timme förut så blir det nog sängen och läsa uppsats nu :) och skriva lite stödlinjer till diskussionen ;)

Just nu sitter jag faktiskt på balkongen och njuter av värnen som fortfarande är ute och funderar lite på hur mitt liv är och kommer bli :) på ett år så har min framtids vision ändrats från bröllops-, barn- och familjeplaner till en framtid som är oviss och jag ser inte längre varken barn, bröllop eller ens en kille som något nödvändigt... Jag har mig själv och det är den enda jag kan lita på till 100% och sedan har jag underbara vänner som ställer upp med :) men ja vad framtiden beträffar så kommer jag nog vara själv ett bra tag till ;) och det trivs jag med ;)

Ska väl sitta här en stund till och sedan plugga :) ha en trevlig kväll/natt :)

Av Cecilia - 18 maj 2013 17:25

Blev ingen träning idag men typ 4 timmar av trädgårdsarbete i strålande solsken och en massa sågande då jag rensade ur mina buskar :) sååå nice ;) är helt slut men nu är det gjort ;) det är en del kvar men det tar jag i nästa ryck :) måste fokusera på diskussionen den sista delen i c-uppsattsen :) men en liten powernap först ;) hihi fan Robin har smittat mig xD men ja sova, äta sedan läxor ;)

Hoppas ni också haft en produktiv dag :)

Av Cecilia - 18 maj 2013 08:41

God morgon ;) idag blir det att plugga en massa och sedan också få iordning ute i trädgården :) kommer att bli super nice :) ska fixa upp alla lyktor jag köpte igår och klippa och såga ner lite buskar ;) men det kommer att bli as nice :) sedan så ska jag också damsuga hela lägenheten och försöka få iordning här lite ;)
Tanken är väl att jag också ska träna idag det var ett tag sedan ;)

Plugga
Träna
Städa
Fixa trädgård

Det är då vad min lördag kommer att gå till :) hihi ;)

Men nu är det väl dags att sätta igång då :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards