Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Cecilia - 3 maj 2013 19:06

Måste säga tack till alla mina älskade vänner <3 för allt stöd under veckan som varit och att ni stått ut med allt <3 <3 love you all

Och tack för den långa pratatunden Johanna idag :) så kul att vi pratar igen :) och Sandra miss u as hell!!! :/

Love you :)

Av Cecilia - 3 maj 2013 19:00

Jag träffade Johanna idag :) ja första gången på jag vet inte hur länge :) skönt att få kontakt med gamla vänner :) det blev lunch, shopping på design Only, tgr, Inter sport och sedan tog vi oss till hotellet så Johanna kunde lämna väskan :) efter det så fikade vi på café vänner :) Göteborgs trevligaste café ;) sååå mys :) sedan tillbaka till hotellet ;) där hängde vi sedan en stund och sedan hjälpte jag henne att hitta till Seminariet :)

Tack gumman för en underbar dag ;) nu blir det hem och plugga och gymma :) nice ;) hihi ;)

Och jvl gött klarade en bana på candy chrush idag :) suttit fast as länge xD

Av Cecilia - 3 maj 2013 11:10

Helvete trodde jag aldrig skulle somna men iof bra då jag och Robin faktiskt kom till att ha en lång diskussion om allt och att vi nu är vänner igen ;)

Men det kommer krävas lite för att komma över allt :/ men det gör vi nog :) till slut :)

Nu ligger jag as kissnödig hemma ska iväg och ta massa prover här om en stund så får inte kissa innan det!!!! Så går det när man tar sovmorgon xD

Idag blir det först läkare, sedan blir det lunch på stan med en vän som jag då inte pratat med på ja... Eller pratar har vi ju gjort på sms och fb-chatt... Men vi har inte setts sedan innan jag flyttade från Tidaholm :/ ännu ett töntigt uppbrott från min sida... Sedan går tiden och man skäms typ... Men nu pratar vi igen och ska ses och äta lunch i nordstan eller centrala Göteborg ngn stans :) kommer bli awsome :)

Sedan blir det hem och skriva uppsattsen och där efter gyma ;) har satt ihop nytt träningsschema igår :) så ikväll blir det nog främst rygg och mage ;) och självklart 600 kalorier som skaförbrännas på trapp maskinen :) it Will be awsome ;) sedan i morgon en låååång kondition del :) 1000 kalorier på trappmaskin och sedan springa en sväng :) kommer bli grymt :) tar väl ca 2-2,5 timmar och på söndag så är det armar och kondition :// hatar att träna det :/ såååå tråkigt...

Men nu till doktorn ;) se ya ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards