Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Cecilia - 5 maj 2013 09:37

Lägenheten är tyst här i Haga ;) dem börjar väl vakna till liv här nu hela familjen Haglind ;) det blir väl att äta frukost här och sedan bege mig hemåt :) måste skriva idag.... Jag måste verkligen :/ hmm jaja det löser jag :)

Stiftelse protokoll
Elevers åsikter
Lektions planeringar
CAD

Sedan är det ju träning armar/rygg idag :) as tråkigt men va fan det måste ju göras :) crack on as Robin say :) men nu ska jag väl få i mig lite piller (P-piller, sol-piller, pigg-piller och magbakterie-piller) sedan få på mig lite kläder och därefter skriva lite stödord till lektionsplaneringarna :)

Jag har nog kommit på en första idé :) så det blir as nice :) men nu piller och kläder innan jag sätter igång att skriva :) lite av skrivkrampen har nu släppt :) äntligen :) fit for fight :)

Av Cecilia - 5 maj 2013 01:17

Min plan över dagen var ju bra ;) men det tog längre tid än väntat att göra de flesta grejjer så inte fått något av det jag skulle gjort ;) men wtf jag får speeda på det i morgon :) de andra enkäterna kommer ju antingen på måndag eller på tisdag och så ja det löser sig :)

Men nu ska jag slappa lite efter kalas förberedning för Sofia som precis fyllt 4år :) så skattjakt, godis påsar, ballonger m.m Har fixats med :) dessutom så lagade vi mat :) lövbit med kroketter och bea :) sjukt gott ;)

Men nu vänta på Mårten och Carina :)

Sov gott ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards