Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Cecilia - 6 maj 2013 20:27

Stress stress stress!!! Hatar det! I morse på väg till möte på skola 1... Då ringde skola 2 om jag kunde vikariera. Och jag skulle med elever på skola 1 till skola 2 så jag tackade jag detta ledde till typ direkt lektioner hela dagen och så efter arbete och skit.
Så först möte och lämna alla böcker i skolan. Sedan hkk med 5 or från skola 1 och göra spaghetti och köttfärssås fick städa och allt under tiden på lektionen fick skicka iväg eleverna tidigare för att hinna till nästa lektion engelska med åk 9... As doft lektion vi kollade TED :) älskar den filmen :) där efter så lite paus drog 2 koppar choklad fick energi för att baka gaffelkakor med åk 5or på skola 2 fast dem kom från en annan skola dem med xD mitt liv har varit helt wierd idag xD seda hem pratade med Sandra på vägen :) as mys var så jvl trött hemma då jag knappt sovit på 3 dagar kom knappt innan för dörren då smsar skola 2 vikariat i morgon mellan 8-15.30 jag tackade ja behöver pengarna... Kom på fan ska gå brevid i morgon em på mitt eventuella sommar vick... Så jobbar halvdag på skola 2 och sedan iväg till Alingsås för att gå brevid så antagligen borta hemifrån mellan 7-23/24 någon gång i morgon jvl lång dag men vad ska man göra liksom :/ inte så mycket att göra får ju iaf pengar för det :) hihi :)

Väl hemma fick jag panik Jennica ringde ville ha sin jacka. Mamma frågade om jag skulle komma med uppsattsen på torsdag.... Uppsattsen ja fan ja den måste jag få fart på med... Gösta ropar... Belle och Snövit vill också ha kärlen... Mitt kök behöver verkligen kärlek så som hela min lägenhet... Stiftelse grejjer måste göras... Mernoosh ringer om sin tenta jag lovat att hjälpa till med... Känner att min uppsatts är lite väl övermäktig för en person... Höll på att åka ner i världens svacka... Dessutom hade något blivit fel nät jag gjorde diagrammen sist så gick sitta och göra om dem idag under Ted :/ och ja dubbelarbete borde vara mitt andra namn... Någon stans i denna svacka med hjälp av Robin (mr Knowles) kom jag upp fick slut på skriv kramper skrev 4 sidor :) as nöjd nu 39 sidor på uppsattsen skrivna :) dock inte genom gångna ännu men det kommer :)

Och nu ska jag gymma planen är 1000 kalorier och armar :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards