Alla inlägg den 5 januari 2016

Av Cecilia - 5 januari 2016 07:03

Har varit vaken en stund och pratat med Erik som är i väg på jobb i Danmark visst det blir en hel del övertid mm men så sjukt tråkigt att han är borta men mm det är inget vi kan göra något åt :/ jag hoppas att jobbet går fort (det tror jag tyvärr inte då det antagligen skulle bli mer jobb trodde han än vad dem räntan med) :)

Min kropp däremot tycker inte om mig det känns att jag gick ut lite hårt :/ ska fundera om tränings programmet och funderar på om det räcker att ha 7 minutes work out på morgonen och sedan gå prommenader med hunden, dem kan man ju inte riktigt skippa ;) yra blir så ledsen då ;) och sedan gå till gymmet någon gång under dagen och ha yogan på kvällen ihop med stretching :) tror det blir lite mer realistiskt nu i början visst det är inte många minuter men man får börja lite försiktig :)

Dagens planering:

Dagens planerings innefattar också garderob rensning, städning och jobb :)

Av Cecilia - 5 januari 2016 00:23

Jag och flickorna körde först yoga sedan någon Inner lår video som var helt crazy galen och gjorde så jvl ont :)

Länk: http://youtu.be/fNAkQalY4ms

Haha ska körs den på torsdag igen för i morgon ska jag vara glad att jag kan gå :)


Sedan drog vi igång ,i. Högtalare och youtube och körde juste Dance :) på högsta volym så nu är jag tre flickor och en hund helt utmattande :)

Detta avslutades med en kvällsmat :) haha dvs rester som fanns i kyl och frys :) underbart :) mina flickor är det bästa som man kan ha när man är själv hemma med bara vovven i huset :) liv och rörelse här i Edet :)

Hoppas ni haft en bra dag :) jag började nog träna för hårt och har inte hunnit med alls så mycket som jag velat men tar igen det i morgon :) förmiddags jobbet är i morgon att fixa garderoberna och damma så får flickorna uppgiften att hjälpa till att dammsuga i morgon :) medans jag går med hunden :)

Söta lilla vovve :) nu blir det att sova för mig men tänkte först visa min nya styre på håret som nu varit min en vecka :) älskar det :)

Kortare
Vuxnare
#frökeninthehouse

Dock var jag under klippdagen sjukt ur min hormonbalans och med Erik som skulle bort på kvällen och mobilen som var sönder och in skickad så var jag sjukt ledsen och trött på livet så var inte så nöjd just då men nu är jag super nöjd :)

Sov gott alla söta :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards