Direktlänk till inlägg 17 maj 2016

Så mycket för att försöka jobba :)

Av Cecilia - 17 maj 2016 20:30

Hahaha, ibland så går inget som man tänker sig, han knappt börja jobba innan min broder ringde för att kolla med mig hur vi gör med pappas julklapp :) I julas fick han sin traditions enliga chokladask samt lite små presenter men det han också fick var en heldag med sina barn på en motorupplevelse, det vi pratade om då var Gocart. Men nu när det snart är dags att boka så har då min kära bror kollat runt och ramlat in på denna sidan :)  

https://www.greatdays.se/motor


Detta är en sida jag har varit inne på åtaliga gånger då jag letat saker att ge erik, och även min bror eftersom dem är så svåra att köpa saker till så man får änna hålla sig till Upplevelser eller något dem specifikt har sagt. Så tråkigt att köpa till dem alltså :) men tanken är här nu att vi ska försöka enas om vart vi vill och vad vi ska göra med pappisen :) för vi tänker oss en dagsutflykt runt om Skaraborg för att tiden inte bara ska gå åt till att ta sig från punkt a till b och tillbaka :)

 

Det vi just nu tittar på är följande:


Alternativ 1  Eller alternativ 2 


Vi får se lite hur det blir allt är så spännande att vara med om :) Det hade varit så kul med folkrace även om jag kanske inte kan vara med men bara att se det hade varit spännande :)vi får se vad som händer ch vad det kan luta åt :) Pappa är ju ändå den som ska bestämma så det är honom vi får lyda och betala för :) hahaha :) 


Måste säga att jag är ett stort fan av www.greatdays.se eftersom det är kul att kolla runt på vad det finns för upplevelser att uppleva (hahaha kan ma säga så ;) upplevelser att uppleva xd) hahaha what ever :) men det är kul att se vad sverige har att erbjuda inte så mycket som man vet faktistk :P och dte känns väldigt spännande att få reda på :) kanske ska läsa in mig på något mer ämne där :) att ge mig och erik i present ;) att vi ska unna oss något utan hudarna :) bara vara vi :) jaja det är en annan historia det :) jag hoppas pappa blir nöjd med de alternativ som vi letat fram åt han :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 8 februari 2017 06:12

Idag kommer det vara full fart :) det var det iof igår med med alla lektioner sluta sent hem till Linda få mat och prata :) sedan till Trollhättan hämta saker från förrådet för att kunna få med allt jag vill få med i morgon :) då resan upp till ingen...

Av Cecilia - 8 februari 2017 05:59


Det är en dag kvar! En dag! Jag längtar så jag tror jag håller på att dö ? 1 dag kvar 1 dag tills jag är i dina armar och hör dig viska jag älskar dig ? ...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:32

Då jag råkade somna sent för att jag lyssnade på musik är jag idag katastrof trött :) har bestämt mig för att försöka sluta svära så mycket son jag gör :) jag är lycklig och glad och snart är vi tillsammans :) jag borde gå in och dusha men just nu är...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:31


Vi låg och pratade igår inte allt för länge men han fick somna hyfsat i tid :) jag råkade ligga och lyssna på musik alldeles för länge :) men somnade typ 01 tror jag ? Men idag så är det bra 2 dagar kvar ? 2 dagar tills vi tillsammans kan lyss...

Av Cecilia - 6 februari 2017 05:55

Idag har jag bara 2 lektioner :) och så ska jag jobba med tekniken med en vikarie :) vi ska skriva ut prov och de case vi gjorde förra veckan :) dessutom så är tanken att vi ska rätta massa teknikuppgifter som inte rättats ännu :) så det hoppas vi ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards