Alla inlägg den 12 januari 2017

Av Cecilia - 12 januari 2017 23:43


Allt från gamla huset är nu hämtat det mesta här i nya huset är på plats och än har jag inte ballat ur detta är ett första steg på ett nytt äventyr <3 och mr är för söt som vanligt och stöttar fast halva Sverige begränsar oss i kontakt. Jag är så lycklig och älskar dig så du är min räddare i nöden <3

Jag var hos Linda och barnen idag innan jag hämtade Mina saker som var kvar i huset:) super mysigt :) tur jag har dem <3 det är så himla skönt att ha dem som Mina vänner :)
Just nu ligger jag dock och drömmer mig bort till en alternativ verklighet eller alternativ framtida dröm där jag och mr bor ihop och börjar att starta vår lilla familj som kommer bestå av massa djur och barn <3 det är fantastiskt skönt detta <3 jag trodde aldirg att det skulle kännas så här bra, känns som om jag kommer att dö snart om inte tiden går fortare tills vi kan ses igen <3 men ska sova här med hundarna i söngen och drömma mig bort till livet med dig som jag hoppas blir min verklighet <3

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards