Alla inlägg den 16 januari 2017

Av Cecilia - 16 januari 2017 05:45

Nu börjar arbets vecka 2 :) känns faktiskt väldigt skönt :) just nu är jag inget direkt fan av helgerna då denna helgen var långsam :) iof har mr förgyllt min helg och vi har pratat sjuk mycket om allt <3 och det är så underbart <3



Idag ska jag ringa och ta bort mig från el och vatten avtalet ska bara hitta Eriks personnummer och skriva han där och sedan ringa vårdcentralen eftersom mina mediciner är slut igen? Och vad är det mer? Jo jag ska ringa gyn och ringa banken :) Hahaha massa samtal :) hoppas att jag hinner med alla :) så blir det nog bra sedan :) ska hitta räkningen med numret och kundnummer till vatten avtalet mm :) ligger väl här någonstans :) måste även ringa en advokat för att få hjälp med den juridiska delen med att skriva papper mm :) och kolla med en flyttfirma om pianot ;) Hahah hur fan ska jag hinna jobba XD



Måste säga att det går allt bättre i huset :) igår satt jag tillock med och läste :) "vingklippt ängel" en av mina absoluta favorit böcker hade dock glömt att hon prata mycket om blod i boken men jag får helt enkelt komma över det :) det känns änna som vi är i sluttampen av allt strul med det gemensamma huset mm, inte mycket mer behövs för att det ska gå igenom :) sista steget sen är jag fri på riktigt :) det känns så bra :)

Hoppas ni alla har en bra dag :) jag ska slappa lite i sängen innan jag tar mig upp och går ut med hundarna gång nummer 2 :) hoppas ni alla får en bra dag :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards