Alla inlägg under januari 2013

Av Cecilia - 17 januari 2013 16:51

såå gud.vad.jag.är duktig allt klart nu förutom en seminariums komplettering :) ringt om kastrering på Gösta med och skulle återkomma i morgon för tidsbokning :) såå nu äta och läsa lite till och äta innan träningen :) och planera inför godisprovningen i morgon :)

Av Cecilia - 17 januari 2013 14:49

ja Nu är snart seminarium komplettering 5 klar, och 3an är också klar :) jag vet inte riktigt hur det gick till men idag går skolarbetet väldigt bra :)


just nu har jag en liten paus och vilar händerna som gör grymt ont... suck... jag vet inte vad jag ska göra med dem... just det måste ringa till arbetsteraputen med ringde förra veckan men inget svar ... Ja får väl ta och göra det nu antar jag :) eller snart ska mysa klart med djuren först :)


             



mina söta små beeebisar :)

Av Cecilia - 17 januari 2013 13:04

Shoppaholick :P

nu är det dags att visa mina shopping fynd de senaste veckorna och resultatet av onepice mellandags rea :P

                                     

jag låter bilderna tala för sig själv :) jag är en mycket nöjd och fattig student nu bara :P


allt som allt 7800 ;) haha :)






Av Cecilia - 17 januari 2013 12:56

ja så nu är gestaltningen klar, solningen avnjuten och lunchen i magen :) jag är hemma och ska fortsätta nu men läxor och sedan vid 18.30 är det dags att för zumba :) ;D ååå jag vet att jag r förkyld men wtF :P haha :P


det är också skönt att komma hem helt slut i kroppen och helt överlycklig. Det känns som om jag borde gjort detta tidigare. varför tog det sån tid att ta mig till gymmet, jag älskar ju att vara där egentligen :) det är ett av de bästa nöjjet jag har :) nu gäller det att hitta en balans som jag kan klara av :)


nee nu läxor :)

Av Cecilia - 17 januari 2013 10:00


Jag hoppas att det fungerar att se på klippet, detta handlar om utanförskap och vi gestaltar själva en bio brevid och utsätter våra klasskamrater för utanförskap. det kommer inte finnas popcorn till alla. 7 stycken får VIP platser med servering och bäst platser. vi kommer ha en som är värdinna ist för biovärd och se annorlunda ut just för att hon inte har samma status som biovärdarna. 


detta är egentligen en reaktion på saker som sker dagligen i skolan. HUR ska vi ta tag i detta problemet? det är så mänga röster i skolan som inte hörs eller inte orkar ta kraft... detta är ett stort problem.... 


hoppas ni kan kolla på filmen annars får jag fixa det :)
 

Av Cecilia - 17 januari 2013 07:49

Mina djur är det bästa som finns :) dem finns alltid här och ger mig ett skratt :) det är dem som gör det hemtrevligt här hemma :)

här är den film på romeo och Julia som dem nu mer kallas (sir wilhelm och Star)



 

såååå söta är dem :)


 

här är yra sist jag var hemma :) hon är ju aldrig still så grymt svårt att ta kort på henne :P haha dessutom der hon så liten ut när man tar kort på henne :P haha men söt är hon och helt galen. Önskar bara jag hade tiden och ekonomin så hon kunde bo här hos mig :/ men men hon bor hos mamma så jag kan hälsa på henne mycket. 





Av Cecilia - 17 januari 2013 06:49

Sömnen har väl inte vart den bästa i natt liksom men :/ sååå sjukt trött är jag nu och förkylningen är allt värre så får se vad det finns för medicin mot det här hemma... Ligger i sängen och funderar på om man verkligen ska sola och träna idag :/ jag vet inte riktigt risken att bli ännu mer sjuk är ju ganska stor liksom :/ sååå ligger här med lite ångest nästan... Jag vill ju både sola och träna... Det är ju Zumba idag. Jag älskar Zumba :) vi får se solningen måste avbokas senast 9.25 och träningen senast 16.15 tror jag så har en stund kvar innan det är dags att bestämma :)

Idag så gäller det att dricka mycket vatten bara. För att man ska skölja ur kroppen så mycket som möjligt :)

Så då till dagens planering :) först är det gestaltnings uppgift redovisning/examination till detta ska det packas lite stuffs ;) därefter solning sedan hem göra kompletteringar och vfu uppgift klar :) sedan träning och hem duscha och färdigställa kompletteringarna målet är att så gott som alla kompletteringar ska vara klara idag och vfu analysen så att det skickas in i kväll så jag kan fokusera på jobbet i morgon och de slöjd uppgifter som jag har efter mig :)

Men nu frukost :)

Av Cecilia - 16 januari 2013 23:51

As trött fått lite gjort av skolarbetet :) Men fortfarande hälften på sem 3 och sedan 2 korta seminarium kompletteringar till 4 och 5 så jag är lugn och ska endast lägga in lite kopplingar i vfu analysen :) så är jag på banan sedan :) nu sova har sjuk hosta så får se om solning och träning får hoppas över i morgon :/ jaja bara försöka sova ordentligt nu i morgon väntar gestaltnings examination ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards