Alla inlägg under juli 2015

Av Cecilia - 22 juli 2015 07:12

ja tanken är väl att jag ska börja blogga nu igen :D försökte med det året som gått men det har varit svårt med jobb och de vanliga sysslorna och få ihop det :) däremot nu känner Jag att det är dags igen :)

Uppdatering ;)!
Jag har nu flyttat från Kungälv med min sambo Erik och har nu mer ett underbart hus i lilla Edet ??

Min älskade hund yra bor med oss men det är också det enda djuret som nu är kvar :/ sjukt tråkigt men fick sälja chinchillorna då jag jobbade och inte hade tid till dem men tror dem har det super bra nu :)

Min kropp är inte på långa vägar bättre och kan som det är nu inte träna så väldigt mycket mer än vardagsmotion :) men det blir nog bättre snart :) något mer ne det är nog allt...

Nej just det :) jag har bytt jobb och kommer jobba som textil lärare / teknik lärare denna termin i en skola närmare hemmet :) och jag har fått mitt körkort :) ÄNTLIGEN!
Så jvl stolt är jag ??????

Min fina älskade bil ?.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards