Alla inlägg den 2 juli 2016

Av Cecilia - 2 juli 2016 22:00

Mamma hade 45 års kalas idag och min syster fyller 12 så var lite kalas i Tidaholm :) mamma fick en spelkväll med egen vald meny och ett än så länge hemligt spel :) och min syster fick en dag på Liseberg :) och jag fick klart enhörningen :) lite bilder från dagen :)

Och min älskade man han leker kräftskiva i bak på en mercaskåpbil :) dem är galna :) men snart bär det hemåt :)

Av Cecilia - 2 juli 2016 12:38

Jag förstår inte varför jag tycker det är så kul att söka efter leksaker och typ krativa grejjer som målarböcker m.m Jag som mer och mer har gått till att försöka hitta ekologiska alternativ till både mat och saker och kom nu över denna hemsidan. Men inför för att jag sökte på ekologisk utan för att jag ville ha en sådan vuxen målarbok med djurmotiv och efter lite googlande så kan jag fram till denna hemsida.

 MILLIE MAROTTA - VYKORT | DJURENS RIKE


Jag vill verkligen börja med denna typen av sysselsättning för man behöver inte vara så engagerad i det man gör med huvudet vilket kan vara jobbigt ibland när man håller på med saker som virkning, stickning och sömnad för man måste vara aktiv. Detta är iof avkoppling för mig med men ibland är det så skönt att bara ha något att kunna bara göra utan att tänka. Det hade varit så kul att bara ha något att grejja med

Och det är ju något som jag tycker är underbart träleksaker super fina och helt gift fria Som dessutom är ekologiska :)


Denna shopping vagn fastnade jag för extra mycket för det är många barn som tycker om att leka affär mm men när man köper typ ett sätt med affärsaker i vagn så är det gjort i tunn plast och kartong. Det behöver änna vara lite mer stabilare grejjer så att man inte tar sönder det men en gång och det fanns även på sidan lite mat i trä också :) trä och textilier är bra att göra matleksaker av så att man kan leka ordentligt med dem :)


PLANTOYS - SHOPPINGVAGN


Super rolig hemsida önskar att någon liten snart fyller år så att man kan shoppa lite där :) mycket fina saker :)

Av Cecilia - 2 juli 2016 10:23

Nu är vi alla i semester mode här :) så jvl skönt :) måste väl strax upp och börja på dagen men ska njuta några minuter till :)

Allmänt · Alva · Yra

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards