Alla inlägg den 12 juli 2016

Av Cecilia - 12 juli 2016 10:02

Dagens planering är följande :)
Vad måste jag göra. ;)
Ut med hundarna 1 ca 07.30 - fixat
Ge hundarna frukost - fixat
ut med hundarna 2 ca 09.00 -
ut med hundarna 3 ca 12.00 -
ut med hundarna 4 ca 15.30 -
Ge hundarna mat :) -
Ut med hundarna 5 ca 19.00 -
Ut med hundarna 6 ca 22.00
Starta diskmaskinen
Plocka ur diskmaskinen - fixat
Tvättmaskin 1
Tvättmaskin 2
Tvättmaskin 3
Torktumlare 1
Torktumlare 2
Torktumlare 3
Vika tvätt
Hänga tvätt 1
Hänga tvätt 2
Hänga tvätt 3
Vik tvätt nummer 2
Dammsuga vardagsrum, sovrum och kök, hall och lillabadrummet, stora badrummet :)
Moppa köket och vardagsrummet


Skapande:
Fixa gardiner :) - bara sätta upp dem kvar :)
Sy eyore
Virka klart nalle till elev
Skapa virkade blomkransar - börjat :)
Fixa stolarna

Detta vill jag göra :)
Den svarta klänningen sy klart
Den röda klänningen
Gröna byxor
Svarta byxor
Grejja med idé till företag :)
Brodera klart mina långstyngds broderi exempel :)

Av Cecilia - 12 juli 2016 09:59

Jag och hundarna var lite sena idag men har gått på runda nummer ett och alla har ätit frukost :) Alva och Yra fick torrfoder och jag och Erik åt kornflakes :) super bra frukost mat :) idag vill jag försöka slipa klart mina stolar och få klart dem :) men hade också varit kul att försöka få klart den svarta och röda klänningen som egentligen kanske bara behöver 1-2 timmar så är dem klara och jag kan t bort den från kontoret och få nya projekt som kan få plats där :)

Jag har nu försökt att lokalisera när detta spel kommer till Sverige men får inget mer än att det kommer komma om några dagar! Jag vill ha det nu! Pokémon GO verkar så sjukt roligt :) men får försöka komma igång med mina projekt och försöka få undan dem med :)

Hundarna ligger och slappar här innan nästa promenad :)

Av Cecilia - 12 juli 2016 00:10

Är så nöjd över dagen :) så glad att mitt sovrum som jag nu skriver ifrån är helt mörkt förutom från skärmen från mobilen :) att jag inte gjort gardiner tidigare förstår jag inte :) dock har inga mer kommit upp då jag sov när Erik kom hem och sedna åkte vi till hans föräldrar för att få middag och när vi kom hem somnade han ;) men jag är så nöjd med resultatet i både sovrummet och vardagsrummet :)

Mina älsklingar i soffan <3 yra hade redan gått och lagt sig ;)

Ja 12.000 steg är kanske inte det bästa men då det har öst ner större delen av dagen så har det inte riktigt varit time att gå på promenad :) och uppehållen idag då slipade jag stolarna ute på altanen medan flickorna sprang runt på trädgården ;) men nu ska jag och flickorna säga godnatt :) Erik han är däckad framför tvn ;) hahaha

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards