Alla inlägg den 3 juli 2016

Av Cecilia - 3 juli 2016 23:45

Inget mer städande men jag fixade jordgubbar kvällsmat :) såg en regnbåge på väg till Ica :) och gick en promenad själv med hundarna innan kvällsmaten :) sedan fick dem mat och jag och Erik tog dem på kvälls promenaden ihop <3
Nästan 14.000 steg idag :) woop woop :) awsome :) ska ta och hänga tvätten och sedan blir det sängen :)

Av Cecilia - 3 juli 2016 20:10

Tidsperspektivet jag gav mig själv med att städa hela huset på 3 timmar sprack ganska så fett :p hahaha konstigt ;) men innan vi åkte iväg till pinchos så hann jag med tvätt, disk och plockade undan en hel del :) sedan kom Eriks mamma och hjälpte till med att damma lite ;) hahaha så skönt att få hjälp ibland :) och maten var så god <3 omg så bra det var :) älskar pinchos men Erik han är inte riktigt kry så han ligger och sover nu även jag tog mig en liten powernap precis :) vägen hem så smiskade Erik upp Volvon i 201 ;) i nedförsbacke ;) hahahaha ;) gött all är min lilla V40 ;) galet kul hade vi iaf ;) men nu blir det att chilla en sväng till med miniorerna på tv ;) Dumma mig är en sjukt bra film :)

Av Cecilia - 3 juli 2016 12:07

Det blev lite smörgås till frukost och kollar på happy endings :) och planerar dagens städning :) som ska vara klar till 15.30 ;) för 16.00 åker vi till pinchos :) eller jag ska ha dammsugit allt tills 15.30 :) och dammat :) moppa gör jag ikväll :)

Storstädning :
Disken plocka ur ren
Disken plocka i smutsig
Tvätta - fixat
Tvätten vik ren tvätt
Häng upp blöt tvätt

Köket:
Damma fönster
Städa av luckorna
Städa bänken
Dammsuga
Moppa

Badrummet lilla
Damma fönster
Städa av luckorna
Städa handfatet
Städa duschen
Dammsuga
Moppa

Badrummet stora
Damma fönster
Städa av luckorna
Städa handfatet
Dammsuga
Moppa

Vardagsrum och hall:
Damma fönster
Städa av borden
Dammsuga soffan
Dammsuga
Moppa

Sovrum:
Damma fönster
Städa av Sängborden
Städa under sängen
Dammsuga
Moppa
Ställa sänglådor med garn under sängen
Damma på garderoben
Bädda sängen

Toves rum:
Damma fönster
Städa av Sängborden
Städa under sängen
Dammsuga
Moppa
Ta bort sänglådor med garn ställa tomma under sängen
Lägg zelected by houze saker i kontoret
Damma på garderoben
Bädda sängen

Av Cecilia - 3 juli 2016 11:10

Var hemma super sent igår typ vid halv ett :) men orkade inte skriva då så det var bara att slänga sig i sängen :) men tog lite bilder igår på vägen hem :)

Tycker detta ser så coolt ut :) det ser ut som om molnen vid horisonten är berg eller landskap :) det var fruktansvärt vackert när jag åkte hem kan man lungt säga :)

I morse var jag uppe vid 07 för att kissa vovvar och ge dem mat :) där efter tog vi en promenad vid 10 och nu är dem inne och vilar och jag var precis i duschen :) har fruktansvärt ont i både handleder och rygg men idag så måste jag städa :/ så det är bara att bita ihop för nu ska här storstädas :) ska göra en planering så ska jag börja sedan :) men först frukost och skriva lista :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards