Alla inlägg den 9 juli 2016

Av Cecilia - 9 juli 2016 23:09

Mamma och Linus och Johanna kom igår :) så vi har mys ca 24 timmar och ville inte förstöra det med bloggande sedan mår jag inte helt hundra känner mig sjuk och hostar som fan trots att jag tar mediciner för det så känner jag mig helt låg :/ men idag så har vi varit på klädkällaren :) och på antikladan :) båda var super kul men dessa typer av ställen är ibland svåra att hitta saker på :) blev lite godis mm till hundarna :) men inget annat :) men vi såg så sjukt roliga saker jag och Linus fotade alla konstiga djur på antikladan XD ;)

Detta är bara wierd! Asså jag garvade och blev äcklad på en och samma gång XD ;)

Festälg

Denna tyckte Linus jag skulle ha på trappen hemma XD ocj vi har ätit så god mat :) igår fisksoppa med baguetter och kladdkaka till efterrätt :) i morse åt vi fruktfat med honungsmelon, vattenmelon och vindruvor :) detta sitter jag och festar på nu :) och i em tog vi oss en familjepizza :) kebabpizza ;) och jag åt med sås för första gången någon gång måste man bli vuxen :) ska försöka skriva lite till mitt projekt starta eget nu :) ska länka lite zelected by houze imorgon då den nya katalogen har kommit :) men nu blir det melonfest här medans alla mina älsklingar sover :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards