Alla inlägg den 20 juli 2016

Av Cecilia - 20 juli 2016 10:19

Min morgon gick kanske inte riktigt som planerat :) vi har bara varit ute en sväng på gräsmattan och hundarna har fått mat :) Erik säger att han ska med på min mobaterrunda nu på morgonen eller ja förmiddagen är det ju änna nu ;) så ska strax ta och väcka upp dem men tänker att det löser sig snart ändå ;) jag ska gå en sväng här inne med pokemon då jag snart har ett ägg som ska kläckas så tänkte ta en liten tur här inne
Och se om jag kommer upp i 300 meter ;) känns inte så jätte svårt :) vad som mer ska hända idag är än så länge osagt :) jag vet inte jag hoppas att jag och Erik kommer på något nu medans vi går :) backup planen är att tvätta av huset :)

Av Cecilia - 20 juli 2016 01:40

Jag och hundarna har varit ute hela kvällen och fångat pokemon :) vi måste verkligen upp inrid i morgon och fortsätta vår jakt på Pokémons ;) hahaha :) sjukt roligt ;) har fått 6 nya Pokémons som jag inte hade innan :) så sjukt roligt är det :)

Har gått detta redan idag eftersom jag var ute nyss ;)

Den här har retat mig ett tag nu ;) hahaha ;)

Mitt liv går just nu ut på Pokemon ;) asså jag älskar detta spelet :) blir sjukt roligt att gå med hundarna :) för på dem vägarna vi går finns det mesta :) och i morgon ska jag gå Åby runt! Det är bestämt! Jag ska jag ska! Ska ta en snabb runda runt Gärdet här först på morgonen för att dem ska bli hungriga sedan så tar jag hand om lite disk och tvätt och sedan blir det en långpromenad :) så nice :) haha får se i morgon om jag lyckats med det men men ;) sjukt kul hade det varit om jag lyckas med det :) är lite nyfiken om det finns pokemon där ;)

Det som också måste ske i morgon är städning! Jag blir liksom aldrig helt klar! Jag skjuter upp lite hela tiden så man hinner stöka ner mer hela tiden sömmar hinner inte ikapp ;) men nu ska vi sova här :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards