Alla inlägg den 11 juli 2016

Av Cecilia - 11 juli 2016 15:27

Dagens planering är följande :)
Vad måste jag göra. ;)
Ut med hundarna 1 ca 07.30 - fixat
Ge hundarna frukost - fixat
ut med hundarna 2 ca 09.00 - fixat
ut med hundarna 3 ca 12.00 - fixat
ut med hundarna 4 ca 15.30
Ge hundarna mat :)
Ut med hundarna 5 ca 19.00
Ut med hundarna 6 ca 22.00
Starta diskmaskinen
Plocka ur diskmaskinen
Tvättmaskin
Torktumlare
Vika tvätt
Hänga tvätt
Vik tvätt nummer 2
Dammsuga vardagsrum, sovrum och kök, hall och lillabadrummet, stora badrummet :)
Moppa köket och vardagsrummet


Skapande:
Fixa gardiner :) - bara sätta upp dem kvar :)
Sy eyore
Virka klart nalle till elev
Skapa virkade blomkransar - börjat :)
Stolar - in progress

Detta vill jag göra :)
Den svarta klänningen sy klart
Den röda klänningen
Gröna byxor
Svarta byxor
Grejja med idé till företag :)
Brodera klart mina långstyngds broderi exempel :)

Stolarna håller jag på att slipa men fick ont i lederna och kände mig yr så har gått för att vila en stund med mina älsklingar :) hundarna bara idag för Erik är iväg och skulle fixa något med spridarna till bilen :) så vi ligger nu nerbäddade i sängen tjejerna och tar det lugnt :) så sjukt bra :) gardinerna 3 av 6 är uppe mannen måste komma hem och hjälpa mig att skriva i skruven jag har försökt men det går inte! Jag orkar inte hålla dewalten :/ sjukt tråkigt men nu blir det att vila lite <3

Av Cecilia - 11 juli 2016 08:48

Dagens planering är följande :)
Vad måste jag göra. ;)
Ut med hundarna 1 ca 07.30 - fixat
Ge hundarna frukost - fixat
ut med hundarna 2 ca 09.00
ut med hundarna 3 ca 12.00
ut med hundarna 4 ca 15.30
Ge hundarna mat :)
Ut med hundarna 5 ca 19.00
Ut med hundarna 6 ca 22.00
Starta diskmaskinen
Plocka ur diskmaskinen
Tvättmaskin
Torktumlare
Vika tvätt
Hänga tvätt
Vik tvätt nummer 2
Dammsuga vardagsrum, sovrum och kök, hall och lillabadrummet, stora badrummet :)
Moppa köket och vardagsrummet


Skapande:
Fixa gardiner :) - snart klar med första gardinerna :)
Sy eyore
Virka klart nalle till elev
Skapa virkade blomkransar - börjat :)
Klä om stolarna och måla dem :)

Detta vill jag göra :)
Den svarta klänningen sy klart
Den röda klänningen
Gröna byxor
Svarta byxor
Grejja med idé till företag :)
Brodera klart mina långstyngds broderi exempel :)

Min jobb station :) undra vad jag ska göra när mina projekt är köra ;) hahaha undra om jag har någon plan alls :p hihi kul tanke ;) tänk om jag blir färdig ;) tänk om jag blir sysslolös ;) så tänker jag att det kommer aldrig hända för jag har sjukt många mer projekt än dem som syns på
Bloggen ;) har nog flera A4 sidor med idéer som ska förverkligas :)

Av Cecilia - 11 juli 2016 08:38

Jag och hundarna har nu varit ute och promenerat i regent :) kanske inte så kul men ganska så skönt förutom att det är så här varmfuktigt i luften och man blir helt svettig ;) men

Nu har vovvarna fått sin mat och är nog nöjda :) måndag igen :) ska fixa disken nu innan frukosten och försöka få ordning på lite mer gardiner är tanken och hitta vår devalt och sätta denna på laddning så att jag kan få upp lite gardiner idag med :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards